Vakuutukset

If

Keskittäjäedut PAMin jäsenille
Keskittämällä vakuutukset Ifiin saat vakuutusmaksuistasi Keskittäjäalennuksen aina 15 % asti. Lisätietoja p. 010 19 19 19 tai www.if.fi/pam

Ryhmäsampo Primus -vakuutus
Ryhmäsampo Primus –henki-ja tapaturmavakuutuksen hankkiminen on jäsenillemme nyt entistäkin vaivattomampaa. Edullisen ja joustavan vakuutuksen voit ostaa koko perheelle netistä  www.henkivakuutuskuntoon.fi. Netistä ostamalla saat lisäksi ensimmäisen vuoden maksusta 10 % alennuksen.

Ryhmäsampo Primus

• On PAMin neuvottelema henki- ja tapaturmavakuutus, jonka myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva
  • Vakuuttaa sinut ja perheesi erittäin edulliseen jäsenhintaan
  • Antaa juuri sinulle sopivan vakuutusturvan
  • On nyt entistä helpompi hankkia netistä itsepalveluna
  • Tutustu tarkemmin www.henkivakuutuskuntoon.fi

Vakuutukset -10 % If Verkkokaupasta
Ostamalla vakuutuksen If Verkkokaupasta säästät 10 % ensimmäisen vuoden maksusta. Katso lisää Ifin sivuilta.

Järjestövakuutus
PAM on vakuuttanut jäsenensä Järjestövakuutuksella järjestötehtävissä ja –tilaisuuksissa sattuvien henkilö- ja esinevahinkojen varalta. Otathan yhteyttä PAMin laskentapäällikkö Anne Halttuseen järjestövakuutuksen piiriin kuuluvissa vahingoissa, puh. 020 774 2238.

Turva

Maksualennukset
PAMin jäsenet saavat Turvan asiakkaina jatkuviin vapaaeh­toisiin koti-, auto- ja henkilöva­kuutuksiin ensimmäisestä vakuutuskaudesta alkaen jatkuvan 9 %:n alennuksen.
Lisäksi liiton jäsenet saavat hyödykseen 5 %:n omistaja-asiakasalennuksen heti ensimmäisestä vakuutuskaudesta alkaen, jos he ottavat Turvasta kotivakuutuksen tai liikennevakuutuksen. Muussa tapauksessa omistaja-asiakasalennuksen saa toisen vakuutus­kauden alusta. Omistaja-asiakasalennuksen saa myös lakisääteiseen liikennevakuutukseen. Kun omistaja-asiakkuus on kestänyt viisi vuotta, nousee alennus 7 %:iin. Kymmenen vuotta kestäneen omistaja-asiakassuhteen jälkeen alennus on 10 %.

Bonus
Liiton jäsenen perheen käytössä olevan toisen yksityiskäyttöisen auton tai moottoripyörän bonusoikeudelliseen Turvakasko-vakuutukseen myönnetään korkein autovakuutuksen bonus, joka on perheen käytössä olevassa autossa tai moottoripyörässä. Edellytyksenä on, että bonus voitaisiin voimassa olevien sääntöjen mukaan muutoinkin siirtää ajoneuvojen välillä.

Kotivakuutuksen lisäetu
Kodin irtaimistovakuutuksessa on vakuutettuna työ- ja ansiotyövälineet sekä tarvikkeet 4 500 euroon asti. Jos kotivakuutukseen sisältyy vastuuvakuutus, se on voimassa myös työsuhteen ulkopuolella tapahtuvissa talkootöissä. Vastuuvakuutuksesta korvataan tällöin rajoitusehdoista poiketen vakuutetun työn kohteelle aiheuttama vahinko. Korvauksen enimmäismäärä on 1 700 euroa vahinkoa kohti.

Luottamushenkilöiden matkustajavakuutus
Pamilaiset luottamushenkilöt ovat vakuutettuja vapaa-aikana tapahtuvilla matkoilla. Vakuutettuina ovat liiton luottamusmiehet, työsuojeluvaltuutetut, työsuojeluasiamiehet ja EWC-edustajat sekä näiden varahenkilöt. Vakuutettuina ovat myös em. vakuutettujen mukana matkustavat alle 15-vuotiaat perheenjäsenet (biologiset lapset ja samassa taloudessa asuvat lapset).

Lisätietoja vakuutuksista ja jäseneduista Turvan palvelunumerosta 01019 5110, sähköpostitse asiakaspalvelu@turva.fi tai internetistä.

Jäsen, kirjaudu sisään

Työttömyysturva