Avoimia työpaikkoja

Kokoamme poikkeustilan ajan tälle sivulle työpaikkailmoituksia työnantajilta, jotka ovat olleet meihin yhteydessä ja toivovat PAMin jäsenten hakevan avoimia paikkoja.

PAMin Duunisivut
PAMin Duunisivujen kautta pääset kätevästi hakemaan oman alasi työpaikkoja. Voit rajata hakutulokset esimerkiksi sijainnin, ammattialan, työsuhdemuodon tai yrityksen mukaan. Sivujen kautta voit tilata Työpaikkavahdin, joka toimittaa työpaikat suoraan sähköpostiisi.

Avoimia työpaikkoja

Helsingin Seniorisäätiö
Helsingin Seniorisäätiö on itsenäinen, voittoa tavoittelematon, vanhuspalveluja tuottava Helsingin kaupunkikonsernin tytäryhteisö. Seniorisäätiöllä on neljä hoivakotia Helsingissä. Haemme kaikkiin neljään yksikköömme lisää lähihoitajia ja sairaanhoitajia kesä- ja keikkatöihin sekä pidempiaikaisiin määräaikaisuuksiin ja myös vakituisiin työsuhteisiin. Huomioimme hauissamme myös sote-alan opiskelijat ja alanvaihtajat, joiden koulutuksesta tai alan työkokemuksesta on jo pidempi aika, sillä tarjoamme kattavan perehdytyksen. Käy tutustumassa avoimiin paikkoihimme täällä. Tervetuloa meille!

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat