Työnohjaus

Tuntuuko, että tarvitset ohjausta luottamus- tai esimiestehtävässäsi?

Työnohjaus perustuu vapaaehtoisuuteen ja luottamuksellisuuteen, ja sen avulla tarkastellaan, arvioidaan ja kehitetään omaa itseä, esihenkilö- tai luottamustehtävää ja ammatillista osaamista. Luottamushenkilöiden ja esihenkilöiden työnohjausryhmät kokoontuvat  noin 8 kertaa ja noin kuukauden välein. Ryhmiä vetävät koulutetut työnohjaajat.

Ryhmissä käsitellään osallistujien esiin nostamia esihenkilötyöhön tai luottamustehtävään liittyviä asioita. Vertaistuki ja ratkaisukeskeisyys omista lähtökohdista ovat keskeisiä elementtejä. Työnohjausryhmiin sisältyvät tarvittaessa erikseen yhdessä sovitut koulutusosuudet.

Hae mukaan vuoden 2022 työohjausryhmiin

Hektisen arjen rauhoittaja, työn tukipilari ja kasvun alusta

Työnohjausryhmässä sinulla on tilaa ja aikaa keventää arjen kuormitusta. Vertaisryhmä antaa uusia näkökulmia ja voimaa pulmatilanteisiin. Ryhmän toiminta on luottamukseen perustuvaa kohtaamista, jossa kaikenlaisten tunteiden ja ajatusten kertominen on sallittua.

PAMin ammattitaitoiset työnohjaajat toimivat ryhmien vetäjinä.

Ryhmät toimivat lähiryhminä sekä verkossa. Ryhmän koko on max. 8 henkilöä. Kokoontumisia on vuoden aikana n.  8 kertaa ja 1,5 tuntia kerralla. Odotamme sinun sitoutuvan toimintaan.

Hae mukaan tapahtumakalenterin kautta. Klikkaa ryhmän nimeä, niin pääset suoraan tapahtumakalenteriin.

Luottamushenkilöiden työnohjausryhmät:

Hae mukaan 30.12. mennessä lähiryhmiin. Etäryhmän haku on auki 17.3.2022 saakka.

Esihenkilöiden työnohjausryhmät:

Hae mukaan 30.12. mennessä.