Arjen keskeisistä asioista päätetään kunnissa

Moni kunnissa tehtävä päätös vaikuttaa suoraan siihen, kuinka ihmisen elämä sujuu. Siksi haluamme olla osaltamme varmistamassa, että pamilaisten elämään merkittävästi vaikuttavat asiat nousevat kuntavaaleissa 2021 keskiöön.

Kunnat vastaavat merkittävissä määrin peruspalveluista, elinympäristömme tilasta ja alueellisesta työllisyyskehityksestä. Hyvässä kunnassa palvelualojen työntekijät voivat elää hyvää elämää. He voivat käydä töissä, asua ja harrastaa. Jos heillä on lapsia, nämä saavat hoitopaikan, hyvän koulun ja oikeuden kehittyä harrastuksissa.

Lähde ehdolle kuntavaaleihin – meitä pamilaisia tarvitaan

PAM kannustaa kaikkia jäseniään lähtemään ehdolle kuntavaaleihin, jotta palvelualoilla työskentelevien ihmisten tarpeet omassa asuinkunnassa otetaan entistä paremmin huomioon poliittisessa päätöksenteossa.

Ilmoita ehdokkuudestasi PAMiin

Ilmoita ehdokkuudestasi myös liittoon. Pamilaisena ehdokkaana saat liitosta tietoa ja vinkkejä omaan vaalityöhösi.

Siirry lomakkeeseen tästä

Samalla lomakkeella voit pyytää aiheesta lisätietoja, jos vielä harkitset ehdokkuutta.

Lisätietoa kuntavaaleista ja ehdokkaaksi asettumisesta löydät eri puolueiden verkkosivuilta ja vaalit.fi -sivustolta.

Kuntavaalit 2021 liittyviä uutisia

Puhelinpalvelu ma–pe