PAMin koulutuksissa on lupa innostua!

Koulutamme jäseniämme työelämän kysymyksissä ja työelämätaidoissa monin tavoin. PAMin jäsenenä käytössäsi ovat omalla alueellasi tapahtuvat koulutukset, verkkokoulutukset sekä TSL:n ja KSL:n opintotarjonta. Luottamusmiehiä ja työsuojeluvaltuutettuja koulutetaan tehtäviinsä peruskursseilla, jatkokursseilla ja erilaisissa täydennyskoulutuksissa. Järjestämme koulutusta myös esimiehille.

Ei ole väliä, oletko uusi tai vanha pamilainen, juniori tai seniori, noviisi tai konkari – olet tervetullut PAMin koulutukseen!

Ps. jos sinulla on ideoita koulutukseen tai jokin muuten vaan koulutuksessa mietityttää, niin olethan yhteydessä: kurssisihteeri(a)pam.fi.

Tsekkaa kurssit kalenterista

Kaikki PAMin tulossa olevat kurssit ja koulutukset löydät tapahtumakalenterista.

Luottamushenkilökoulutus

Luottamushenkilökoulutukseen hakiessasi sinun tulee sopia osallistumisestasi ensin esimiehesi kanssa. Koulutukseen haetaan kurssikalenterin kautta.
Lue lisää luottamushenkilökoulutukseen hakemisesta täältä.

Luottamushenkilöt voivat hakea myös Kiljavan opiston tehtävän mukaisille yleisille kursseille. Yleisille kursseille haetaan kurssihakemuksella.

Työnantajatuki luottamushenkilökoulutuksessa

Katso täältä työnantajatuen piirissä olevat kurssit.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat