Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Epäasiallinen käytös työpaikalla, OSA I, Rovaniemi: Jo riittää kiusaaminen PAMin aloilla!

25 ke

Alkaa: 25.01.2017

Päättyy: 25.01.2017

Paikka: ROVANIEMI, PAM ROVANIEMEN TOIMISTO

Ilmoittautuminen päättyy: 08.01.2017

Kuvaus:

Koulutus koostuu kolmesta osasta, jossa läpikäydään kaikenlainen työpaikalla tapahtuva epäasiallinen käytös. Sarjan ensimmäisessä osassa tutustutaan työyhteisön sisäisiin häiriötilanteisiin, käydään läpi toimintaohjeita ja luottamushenkilön sekä työsuojeluviranomaisten toimintaa. Toinen osa pureutuu asiakkaan taholta tulevaan häirintään. Asiakaspalvelun eri tilanteiden kirjossa on viime vuosina näkynyt lisääntyvä määrä epämiellyttäviä kohtaamisia. Vaikka kyse ei olisi varsinaisesti väkivallan uhasta, kuinka paljon oikeastaan pitää asiakaspalvelun nimissä sietää? Kenen ja miten pitää reagoida jos loukkaukset, kohtuuttomat syyttelyt tai seksuaalisesti vihjailevat kommentit alkavat nakertaa työhyvinvointia? Sarjan kolmas osa käsittelee työpaikkaväkivaltaan ja -uhkatilanteisiin liittyviä kysymyksiä. Voit osallistua joko yhteen tai kaikkiin osiin. Ilmoittautumiset viimeistään 8.1.