Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Jaksa pitkään palvelualoilla

09 ti

Alkaa: 09.12.2014

Päättyy: 09.12.2014

Paikka: HELSINKI, PAMIN HALLITUKSEN KOKOUSTILA

Ilmoittautuminen päättyy: 26.11.2014

Kuvaus:

Onko työskentely fyysisesti vaativilla palvelualoilla eläkeikään asti mahdollista? Miten voit itse vaikuttaa omaan työkykyysi ja mitä voit odottaa työnantajaltasi? Tällä kurssilla tarkastelemme työntekijän työkaarta eri elämänvaiheissa ja mietimme, mikä saa työuran todella pidentymään. Onko ainoa keino eläkeiän nosto? Työtekijöiden eri elämänvaiheet ja ikääntyminen tulisi nähdä yrityksen voimavarana. Oikein hyödynnettynä niiden huomiointi vahvistaa yrityksen ja henkilöstön menestymistä. Yrityksen toimenpiteiden lisäksi työntekijöiden on tärkeää löytää keinot oman jaksamisensa hallintaan. Pitkän työuran salaisuus on myös oman terveyden ylläpitäminen niin työpaikalla kuin vapaa-ajallakin. Kurssi on tarkoitettu kaikenikäisille pamilaisille jäsenille. Koskaan ei ole liian aikaista miettiä omaa työkaartaan.