Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Jaksa pitkään palvelualoilla -kurssi, Hotelli Vaakuna klo 10.-15

04 to

Alkaa: 04.09.2014

Päättyy: 04.09.2014

Paikka: KOUVOLA, SOKOS HOTEL KOUVOLAN VAAKUNA

Ilmoittautuminen päättyy: 20.08.2014

Kuvaus:

Kaakkois-Suomen alueen kaikenikäisille jäsenille tarkoitettu koulutus. Onko työskentely fyysisesti vaativilla palvelualoilla eläkeikään asti mahdollista? Tällä kurssilla tarkastelemme työntekijän työkaarta eri elämänvaiheissa ja mietimme, mikä saa työuran todella pidentymään. Onko ainoa keino eläkeiän nosto?Työntekijöiden eri elämänvaiheet ja ikääntyminen tulisi nähdä yrityksen voimavarana. Oikein hyödynnettynä niiden huomiointi vahvistaa yrityksen ja henkilöstön menestymistä. Yrityksen toimenpiteiden lisäksi työntekijöiden on tärkeää löytää keinot oman jaksamisensa hallintaan. Pitkän työuran salaisuus on myös oman terveyden ylläpitäminen niin työpaikalla kuin vapaa-ajallakin. Koskaan ei ole liian aikaista miettiä omaa työkaartaan.