Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Neuvottelu ja asiakaspalvelutilanteet (oulu-lappi)

14 la

Alkaa: 14.11.2015

Päättyy: 15.11.2015

Paikka: SOTKAMO, HOLIDAY CLUB SPA HOTEL KATINKULTA

Ilmoittautuminen päättyy: 25.10.2015

Kuvaus:

Tarvitsetko lisäosaamista neuvottelutekniikassa? Olisiko vihdoin aika tulla neuvottelutaidonkoulutukseen? Koulutuksen tavoitteena on saada varmuutta neuvotteluihin, vinkkejä valmistautumiseen, oppia erilaisia neuvottelutaktiikoita sekä oppia vakuuttamaan neuvottelukumppani ja argumentoimaan entistä paremmin. ##Onko sinulla aina välillä haastavia asiakastilanteita? Kaipaisitko lisävinkkejä haastaviin vuorovaikutus- ja viestintätilanteisiin niin työntekijöiden kuin työnantajien kanssa? Miten kehität vaikuttamisen taitoja? Miten parannat kuuntelemisen taitojani? Onko viestintätyylillä merkitystä? Miten motivoit ja sitoutat ihmisiä? Aktiivista kuuntelemista ja jämäkkää ilmaisua voi kehittää. Tule valmennukseen tehostamaan vaikuttamisen taitojasi!#Kouluttajana toimii vuorovaikutusvalmentaja ja kehittämiskonsultti Päivi Yli-Kokko (FM). ##Ilmoittaudu viimeistään 25.10.2015.