Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Oman talouden hallinta

04 la

Alkaa: 04.10.2014

Päättyy: 04.10.2014

Paikka: OULU, PAM OULUN TOIMISTO

Ilmoittautuminen päättyy: 17.09.2014

Kuvaus:

Oman talouden hallinnassa ja raha-asioiden hoidossa on kyse tulojen ja menojen kartoittamisesta, elämisen ja hankintojen rahoituksesta ja maksujen käytännön järjestelyistä. Pienetkin tulot usein riittävät elämiseen, jos menoja osaa hallita hyvin. Kun ostat, tee se harkiten. Mieti onko sinulla varaa käyttää velkarahaa, sillä se on aina kalliimpaa kuin käteinen. Tiedätkö mitkä sinun velvollisuutesi ovat maksajana? Tällä kurssilla mietimme, mikä on fiksua oman talouden hallintaa ja raha-asioiden hoitoa olivatpa tulosi ja menosi minkä suuruiset tahansa. Oman talouden hoito kannattaa aloittaa hyvissä ajoin, kun rahat vielä riittävät. Tule oppimaan miten sinä hallitset rahojasi, eivätkä rahat sinua. Kurssi järjestetään yhdessä Kuluttajaliiton kanssa. Oulu-lappi alueen jäsenistölle.