Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Rohkene Sanoa! 20.9.16 klo 10-16, Lappeenranta Lappee

20 ti

Alkaa: 20.09.2016

Päättyy: 20.09.2016

Paikka: LAPPEENRANTA, HOTELLI LAPPEE LAPPEENRANTA

Ilmoittautuminen päättyy: 05.09.2016

Kuvaus:

PAMin Häme-Kaakkois-Suomen alueen jäsenille tarkoitettu koulutus. Mitä on rohkeus? Mistä sitä saa? Kuinka tulen kuulluksi? Koulutuksessa opiskellaan ja harjoitellaan rohkeuden ja sanomisen taitoja. Kun kerran avaa suunsa, on muutos saanut alkunsa. Jokainen tarvitsee ympärilleen muita rohkeita, sillä muutoksen tekee samanhenkisten ihmisten liitto. Kurssilla pohditaan ja harjoitellaan keinoja jännityksen selättämiseen arjessa: puhelimessa, haastattelussa. Jännitys on luonnollinen, psykofyysinen reaktio uuteen tilanteeseen, jota ei kannata hävetä. Sopiva jännitys on hyvä mauste vaikuttavalle esiintymiselle. Päästä sisäinen loistosi irti ja tule kurssille!