Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Työhyvintointikorttikoulutus, Vierumäen Urheiluopisto

15 la

Alkaa: 15.11.2014

Päättyy: 16.11.2014

Paikka: HEINOLA, SUOMEN URHEILUOPISTO VIERUMÄKI

Ilmoittautuminen päättyy: 14.10.2014

Kuvaus:

Kurssi tarkoitettu Kaakkois-Suomen alueen jäsenille. Työhyvinvointia edistetään parhaiten työpaikalla yhteisvoimin. Hyvinvoiva henkilöstö on motivoitunutta, sitoutuu työhönsä ja toimii tehokkaasti. Työhyvinvointi auttaa organisaatiota menestymään, edistää työurien kestoa ja vähentää sairaus- ja eläkekuluja. Tervetuloa miettimään työhyvinvointikysymyksiä samalla arjen kiireistä irtautuen. Koulutuksen päätteeksi kertaamme asiat pienen tentin muodossa. Koulutuksen jälkeen saat haltuusi Työhyvinvointikortin (ttk myöntää). Koulutus on tarkoitettu kaikille työpaikan työhyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneille. Esimiehille tarjoamme myös omat koulutusryhmänsä. Lisätietoja Työhyvinvointikortista löydät netistä osoitteesta www.tyohyvinvointikortti.fi.