Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Valmiina työnhakuun - lyhyt koulutus pukeutumisen viestistä ja asenteesta (Keski-Suomi)

11 ma

Alkaa: 11.05.2015

Päättyy: 11.05.2015

Paikka: JYVÄSKYLÄ, PAMIN JYVÄSKYLÄN TOIMISTON KOKOUSTILAT

Ilmoittautuminen päättyy: 06.05.2015

Kuvaus:

Kello 15-19##Oletko hakemassa työtä tai mietitkö omaa vakuuttavuuttasi ja uskottavuutta työelämässä? Oletko koskaan miettinyt, millaisen kuvan annat itsestäsi ja osaamisestasi muille pukeutumisellasi, eleillä ja käytökselläsi?##Isa Karlsson antaa meille pohdittavaa näistä aiheista. Karlsson on imagokouluttaja ja hänen osaamisensa perustuu koulutukseen ja vankkaan kokemukseen työelämästä. Koulutuksessa käymme läpi yleisesti pukeutumiseen ja sanattomaan viestintään liittyviä asioita, mietimme mitä pukeutumisemme viestii muille ja mitä asioita eleillä paljastamme asenteistamme ja ajatuksistamme ja mitä ylipäätään voimme itsestämme viestiä työelämässä.##Pukeutumisen ja tyylin ei tarvitse maksaa paljoa. Tule mukaan!##Ilmoittautumiset 6.5.2015 mennessä. Kurssi on Keski-Suomen alueen jäsenille.