Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Valmiina työnhakuun, Rovaniemi (Pohjois-Suomi)

25 pe

Alkaa: 25.11.2016

Päättyy: 25.11.2016

Paikka: ROVANIEMI, KULTTUURITALO KORUNDI

Ilmoittautuminen päättyy: 23.11.2016

Kuvaus:

Oletko hakemassa työtä tai mietitkö omaa vakuuttavuuttasi ja uskottavuutta työelämässä? Oletko koskaan miettinyt, millaisen kuvan annat itsestäsi ja osaamisestasi muille pukeutumisellasi, eleillä ja käytökselläsi? Isa Karlsson antaa meille pohdittavaa näistä aiheista. Koulutuksessa käymme läpi yleisesti pukeutumiseen ja sanattomaan viestintään liittyviä asioita, mietimme mitä pukeutumisemme viestii muille ja mitä asioita eleillä paljastamme asenteistamme ja ajatuksistamme ja mitä ylipäätään voimme itsestämme viestiä työelämässä. Pukeutumisen ja tyylin ei tarvitse maksaa paljoa. Samassa yhteydessä mahdollisuus tutustua Korundin taidenäyttelyihin. Tule mukaan!