Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Voima ja Syke - kurssi Naantalissa

15 la

Alkaa: 15.11.2014

Päättyy: 16.11.2014

Paikka: NAANTALI, NAANTALIN KYLPYLÄ

Ilmoittautuminen päättyy: 20.10.2014

Kuvaus:

Lounais-Suomen alueen työssä käyville jäsenille, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet ko. koulutukseen. Oletko käynyt Jaksamisen avaimet Voimavaroja työhön -kurssin ja olet työelämässä? Kaipaatko täydennystä aiemmin oppimallesi? Voima ja syke -jatkokurssi tuo vahvuutta itsellesi ja työelämään. Voima, vallankäyttö ja vaikuttaminen ovat läsnä työssä ja elämässä. Käytänkö valtaani vai käyttääkö sitä joku toinen, on oleellinen kysymys. Kurssi on virkistävä mahdollisuus pohtia näitä asioita ja tehdä itselleen oma voimakartta. Opiskelu lisää itsetuntemusta ja vahvistaa hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Kurssin kautta tarkastelet työpaikkaasi, itseäsi ja PAMia uusin katsein.