Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Yritystalous Häme-Pirkanmaan alueella

22 ke

Alkaa: 22.10.2014

Päättyy: 22.10.2014

Paikka: TAMPERE, SCANDIC HOTEL STATION

Ilmoittautuminen päättyy: 08.10.2014

Kuvaus:

Klo 9-16. Luetko työpaikkasi tilinpäätöstä ja muita lukuja yhtä sujuvasti kuin päivän sanomalehteä? Ovatko tuloslaskelma ja tase salatiedettä? Jos numerot tuntuvat olevan vieraalta planeetalta ja ne eivät suostu kertomaan salaisuuksiaan Sinulle, tule kurssillemme. Kouluttajana toimii kansantalouden selkokielinen mysteerien tulkitsija KTM Arto Suninen. Hänen opastuksellaan opetellaan tulkitsemaan yrityksen talouden tilaa ja asemaa. Lasketaan tunnuslukuja, joilla voidaan arvioida palkkauksen ja palkitsemisen oikeudenmukaisuutta. Mistä sitä jaettavaa rahaa oikein tulee? Ilmoittautua voit jäsentunnuksillasi tai s-postilla: tampere@pam.fi, p. 030 100 600.