Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

Yt-laki ja paikallinen sopiminen

04 ke

Alkaa: 04.02.2015

Päättyy: 05.02.2015

Paikka: HELSINKI, PAMIN HALLITUKSEN KOKOUSTILA

Ilmoittautuminen päättyy: 21.01.2015

Kuvaus:

Onko YT muutakin kuin irtisanomisia? Voiko paikallisesti sopia muustakin kuin taukotilasta? Näihin ja moniin muihin asioihin saat vastauksen tällä kurssilla. Lakimiehen johdolla tutustumme yhteistoimintalakiin ja yhteistoimintaneuvotteluiden prosessiin. Ymmärrät mitä vaatimuksia laki asettaa työantajille ja miten henkilöstön edustajana sinun pitää toimia yhteistoiminnan hengessä ja mihin olet oikeutettu. Kurssin toinen aihekokonaisuus käsittelee paikallista sopimista. Opit neuvottelupäällikkömme johdolla, mitä paikallisella sopimisella tarkoitetaan sekä miten ja mistä voit työpaikallasi sopia paremmin tai eri tavoin kuin TES:ssä ohjeistetaan.