Kurssikalenteri

Täältä löydät PAMin jäsenille tarkoitetut kurssit. Voit hakea oman alueesi jäsenkoulutuksiin sekä tehtäviesi mukaisiin valtakunnallisiin (Palvelualojen ammattiliitto) koulutuksiin. Käytä viereistä haku-toimintoa löytääksesi itsellesi sopivat koulutukset.

YT-laki ja paikallinen sopiminen, Vierumäen Urheiluopisto

20 la

Alkaa: 20.09.2014

Päättyy: 21.09.2014

Paikka: HEINOLA, SUOMEN URHEILUOPISTO VIERUMÄKI

Ilmoittautuminen päättyy: 29.08.2014

Kuvaus:

Kurssi tarkoitettu Kaakkois-Suomen alueen luottamusmiehille. Onko yhteistoiminta muutakin kuin irtisanomisia? Mistä asioista voi paikallisesti sopia? Näihin ja moniin muihin asioihin saat vastauksen tällä kurssilla. Lakimiehen johdolla tutustumme yhteistoimintalakiin ja yhteistoimintaneuvotteluiden prosessiin. Ymmärrät mitä vaatimuksia laki asettaa työnantajille ja miten henkilöstön edustajana sinun pitää toimia yhteistoiminnan hengessä ja mihin olet oikeutettu. Kurssin toinen aihekokonaisuus käsittelee paikallista sopimista. Opit neuvottelupäällikkömme johdolla, mitä paikallisella sopimisella tarkoitetaan sekä miten ja mistä voit työpaikallasi sopia paremmin tai eri tavoin kuin tessissä ohjeistetaan.