Suosittele jäsenyyttä

Voit ansaita 250 € lahjakortin! Tai vieläkin enemmän!

Kun hankit 5 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) kolmen kuukauden ajalta, saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen lahjakortti on sinun!

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset! 10 jäsenestä saat 500 €, 15 jäsenestä 750 € S-ryhmän lahjakortin jne. Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin.

Opiskelijajäsenistä palkitaan hieman eri tavalla. Kahdesta uudesta opiskelijajäsenestä saat 10 €:n S-ryhmän lahjakortin. Viidestä opiskelijajäsenestä 100 € lahjakortin. Ja 10 opiskelijajäsenestä 200 € lahjakortin.

Kaverisi saa liittymislahjaksi Cityshoppari 2018 -kortin!

Kun tarjoat PAMin jäsenyyttä, niin kerro, että hän saa liittyessään paitsi turvaa työelämään niin liittymislahjaksi myös CityShoppari 2018 -etukortin! Kortilla saa jopa 1000 etua yli 400 yrityksestä ympäri Suomen ja säästää satoja euroja. Kortti toimii mobiilissa. Huom! Latauslinkki toimitetaan sähköpostiin, joten liittymislomakkeella on annettava sähköpostiosoite.

Suosittele netissä: voit lähettää valmiin viestin sähköpostilla, postikortilla, WhatsAppissa tai Messengerissä!

Uudistetun suosittelusivuston kautta on entistä helpompaa lähettää viestejä. Lähetä kaverillesi valmis viesti Messengerissä tai vaikka koko työporukalle WhatsAppissa! Kun lähetät viestin suosittelusivuston kautta, niin suosittelijatiedot seuraavat mukana liittymislomakkeelle saakka.

Klikkaa tästä ja pistä suosittelu eteenpäin.

Palkitseminen menee näin

Kun hankit kolmen kuukauden ajalta (1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12.) varsinaisia jäseniä (ei opiskelijajäseniä):

• 1 jäsen = 10 €:n arvoinen S-ryhmän lahjakortti
  • 2 jäsentä = 20 € lahjakortti
  • 3 jäsentä = 30 € lahjakortti
  • 4 jäsentä = 40 € lahjakortti
  • 5 jäsentä = 250 € lahjakortti
  • 6 jäsentä = 260 € lahjakortti
  • 7 jäsentä = 270 € lahjakortti
  • 8 jäsentä = 280 € lahjakortti
  • 9 jäsentä = 290 € lahjakortti
  • 10 jäsentä = 500 € lahjakortti
  • 11 jäsentä = 510 € lahjakortti
  • jne.

Kun hankit kolmen kuukauden ajalta (1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12.) opiskelijajäseniä:

• 1 opiskelijajäsen -> ei mitään
  • 2 uutta jäsentä = 10 €:n arvoinen S-ryhmän lahjakortti
  • 3 uutta jäsentä = 15 € lahjakortti
  • 4 uutta jäsentä = 20 € lahjakortti
  • 5 uutta jäsentä = 100 € lahjakortti
  • 6 jäsentä = 105 € lahjakortti
  • 7 jäsentä = 110 € lahjakortti
  • 8 jäsentä = 115 € lahjakortti
  • 9 jäsentä = 120 € lahjakortti
  • 10 jäsentä = 200 € lahjakortti
  • 11 jäsentä = 205 € lahjakortti
  • jne.

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakso päättyy. Jäsenhankkijan tulee olla PAMin jäsen.

Luottamushenkilöiden palkitseminen

Luottamushenkilöt palkitaan hieman eri tavalla. Jos olet luottamushenkilö, lue lisää täältä.

Tee näin kun suosittelet

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (www.pam.fi/liity). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakortit ja verotus

Lahjakortit ovat verotettavaa tuloa 100 € jälkeen. PAM ilmoittaa puolestasi verottajalle ansaitsemasi lahjakortit, mikäli niiden arvo on vuodessa 100 € tai enemmän.

Lahjakorttien toimitus kotiin

Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin. Lahjakortit postitetaan kotiin kirjattuna kirjeenä, joten ne pitää noutaa postista, kun saat ilmoituksen kotiisi.

Lahjakorttien toimituksessa on viivettä noin 5 viikkoa siitä, kun kolmen kuukauden jäsenhankintajakso on päättynyt. Eli käyt ännössä ensimmäisen neljänneksen aikana hankituista jäsenistä lahjakortit ovat perillä toukokuun alussa, toisen neljänneksen elokuun alussa, kolmannen neljänneksen marraskuun alussa ja neljännen neljänneksen helmikuun alussa.

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset!