Suosittele jäsenyyttä

Voit ansaita 250 € lahjakortin! Tai vieläkin enemmän!

Kun hankit 5 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) kolmen kuukauden ajalta, saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen lahjakortti on sinun!

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset! 10 jäsenestä saat 500 €, 15 jäsenestä 750 € S-ryhmän lahjakortin jne. Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin.

Opiskelijajäsenistä palkitaan hieman eri tavalla. Katso alta palkitsemisportaat.

Kaverisi saa liittymislahjaksi Cityshoppari 2019 -mobiilikortin!

Kun tarjoat PAMin jäsenyyttä, niin kerro, että hän saa liittyessään turvaa työelämään ja CityShoppari 2019 -etukortin! Kortilla saa jopa 1000 etua yli 450 yrityksestä ympäri Suomen ja sillä säästää satoja euroja. Kortti toimii mobiilissa. Kortin voi tilata täällä

Suosittele netissä: voit lähettää valmiin viestin sähköpostilla, postikortilla, WhatsAppissa tai Messengerissä!

Suosittelusivuston kautta on entistä helpompaa lähettää viestejä. Lähetä kaverillesi valmis viesti Messengerissä tai vaikka koko työporukalle WhatsAppissa! Kun lähetät viestin suosittelusivuston kautta, niin suosittelijatiedot seuraavat mukana liittymislomakkeelle saakka.

Klikkaa tästä ja pistä suosittelu eteenpäin.

Palkitseminen menee näin

Kun hankit kolmen kuukauden ajalta (1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12.) varsinaisia jäseniä (ei opiskelijajäseniä):

• 1 jäsen = 10 €:n arvoinen S-ryhmän lahjakortti
  • 2 jäsentä = 20 € lahjakortti
  • 3 jäsentä = 30 € lahjakortti
  • 4 jäsentä = 40 € lahjakortti
  • 5 jäsentä = 250 € lahjakortti
  • 6 jäsentä = 260 € lahjakortti
  • 7 jäsentä = 270 € lahjakortti
  • 8 jäsentä = 280 € lahjakortti
  • 9 jäsentä = 290 € lahjakortti
  • 10 jäsentä = 500 € lahjakortti
  • 11 jäsentä = 510 € lahjakortti
  • jne.

Kun hankit kolmen kuukauden ajalta (1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12.) opiskelijajäseniä:

• 1 opiskelijajäsen -> ei mitään
  • 2 uutta jäsentä = 10 €:n arvoinen S-ryhmän lahjakortti
  • 3 uutta jäsentä = 15 € lahjakortti
  • 4 uutta jäsentä = 20 € lahjakortti
  • 5 uutta jäsentä = 100 € lahjakortti
  • 6 jäsentä = 105 € lahjakortti
  • 7 jäsentä = 110 € lahjakortti
  • 8 jäsentä = 115 € lahjakortti
  • 9 jäsentä = 120 € lahjakortti
  • 10 jäsentä = 150 € lahjakortti
  • 11 jäsentä = 155 € lahjakortti
  • 12 jäsentä = 160 € lahjakortti
  • 13 jäsentä = 165 € lahjakortti
  • 14 jäsentä = 170 € lahjakortti
  • 15 jäsentä = 200 € lahjakortti
  • 16 jäsentä = 205 € lahjakortti
  • 17 jäsentä = 210 € lahjakortti
  • 18 jäsentä = 215 € lahjakortti
  • 19 jäsentä = 220 € lahjakortti
  • 20 jäsentä = 250 € lahjakortti (maksimi 3 kuukauden periodin aikana, ylimenevistä ei palkita)

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakson tiedot tarkistetaan eli jäsenhankintajaksoa seuraavan kuukaden puolivälissä.

Luottamushenkilöiden palkitseminen

Luottamushenkilöt palkitaan hieman eri tavalla. Jos olet luottamushenkilö, lue lisää täältä.

Tee näin kun suosittelet

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (www.pam.fi/liity). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakortit ja verotus

PAM ilmoittaa verottajalle kaikista saamistasi lahjakorteista. Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat veronalaista tuloa.

Lahjakorttien toimitus kotiin

Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin. Lahjakortit postitetaan kotiin kirjattuna kirjeenä, joten ne pitää noutaa postista, kun saat ilmoituksen kotiisi.

Lahjakorttien toimituksessa on viivettä noin 5 viikkoa siitä, kun kolmen kuukauden jäsenhankintajakso on päättynyt. Eli käyt ännössä ensimmäisen neljänneksen aikana hankituista jäsenistä lahjakortit ovat perillä toukokuun alussa, toisen neljänneksen elokuun alussa, kolmannen neljänneksen marraskuun alussa ja neljännen neljänneksen helmikuun alussa.

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset!