Suosittele jäsenyyttä - 250 euroa voi olla sinun!

Jäsenhankinnasta palkitaan syksyllä superhyvin!

Kun hankit 5 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) ajalla 1.9. – 31.12.2016, saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen S-ryhmän lahjakortti on sinun!

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset!
6 jäsenestä saat 260 €, 10 jäsenestä saat 500 €, 15 jäsenestä saat 750 €, 20 jäsenestä 1000 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin jne.

Lahjakortit postitetaan kotiin kampanja-ajan päätyttyä.

Eikä tässä vielä kaikki! Lahjakorttien lisäksi saat jäsenhankinnasta rahaa PAMin verkkokauppaan.

Suosittele netissä

Voit lähettää kaverillesi joko postikortin tai sähköpostiviestin. Kun kaverisi liittyy, sinut palkitaan!

Klikkaa tästä ja pistä posti liikkeelle.

Luottamushenkilöiden palkitseminen

Jos olet luottamushenkilö, saat 10 jäsenestä (ei opiskelijajäsenestä) 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jos hankit 5 jäsentä, saat 100 € arvoisen lahjakortin. Lue lisää täältä.

Lahjakorttien lisäksi saat jäsenhankinnasta rahaa PAMin verkkokauppaan.

Jäsenhankinnasta saat lisäksi rahaa verkkokauppaan

Kun hankit jäsenen, saat rahaa PAMin verkkokauppaan. Raha muutetaan pisteiksi, ja niillä voit ostaa esimerkiksi lahjakortteja ja laadukkaita tuotteita.

Rahanarvoiset pisteet kauppaan kertyvät näin:

• opiskelijajäseneksi liittyneestä saa 50 pistettä eli 5 €
  • varsinaiseksi jäseneksi liittyneestä saa 100 pistettä eli 10 €
  • jos kerää 6 kuukauden aikana 1100 pistettä, saa 1000 bonuspistettä eli 100 €. Nämä voivat muodostua esim. 11 varsinaisesta jäsenestä, 22 opiskelijajäsenestä tai niiden yhdistelmästä.

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän sinulla on rahaa käytettävissä verkkokaupassa. Keräämäsi pisteet ovat voimassa 12 kk siitä, kun ne on kirjattu tilillesi. Kaikki PAMin jäsenet, mukaan lukien luottamushenkilöt, palkitaan jäsenhankinnasta samalla tavoin verkkokaupassa. Pisteet on käytettävä PAMin jäsenyyden aikana.

Tee näin:

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi postikortin tai sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Kun haluat käyttää keräämäsi pisteet, rekisteröidy ja kirjaudu verkkokauppaan. Helppoa! Kirjaudu täältä

Lähetä postikortti tai meili kaverille - helppoa!