Tapahtumakalenteri

Tapahtumakalenterista löydät hallinnon kokoukset sekä messut, joissa PAM on mukana.

Ammattiosastojen nuorisovastaavien tapaaminen

07 la

Alkaa: 07.02.2015

Päättyy: 08.02.2015

Paikka: Lahti

Ilmoittautuminen päättyy: 18.01.2015

Kuvaus:

Toimitko ammattiosastosi nuorisovastaavana? Nyt on mitä parhain tilaisuus tulla kuulemaan ja jakamaan vinkkejä nuorisovastaavana toimimiseen sekä tietenkin tutustumaan ja verkostoitumaan muiden nuorisovastaavien kanssa. Tapaaminen järjestetään Lahdessa historiallisessa Wanhassa Walimossa 7.-8.2.2015.

Lauantai-iltana suuntaamme yhdessä Finlandia Klubille jammailemaan Scandinavian Music Groupin tahdissa!

PAM korvaa matkakulut, ruokailut, majoitukset Lahden Cumuluksessa sekä konserttiliput.

Ilmoittauduthan tapaamiseen 16.1.2015 mennessä seuraavan linkin kautta: https://www.lyyti.fi/preview/ao_nuorisovastaavat2015

Ilmoittautuneille lähetetään infokirje vielä lähempänä tilaisuutta! Jos tulee kysymyksiä tapahtumaan liittyen, olethan yhteydessä nuorisosihteeri Katja Palosaareen, puh. 040 741 99 32 tai sähköpostitse katja.palosaari@pam.fi.

Rohkeasti vaan mukaan uudet ja kokeneemmatkin tyypit!

Ystävällisin terveisin,

Katja Palosaari,