Työpaikat kuntoon!

Onko työpaikallasi kaikki hyvin, kohdellaanko kaikkia reilusti ja tasapuolisesti? Kunnioittavatko työntekijät ja työnanaja toisiaan? Onko työpaikallasi luottamusmies?

Jos vastaus yhteenkin kysymykseenkin on ei, kannattaa miettiä olisiko aika pistää työpaikan asiat kuntoon. Se nimittäin on mahdollista.

PAMin tavoitteena on, että kaikilla työpaikoilla asiat olisivat kunnossa. Haluamme, että työntekijöillä on mahdollisuus kehittää omaa työpaikkaansa. Se onnistuu ainoastaan sinun ja työkavereidesi avulla. Jos sinusta ja teistä tuntuu, että kaikki asiat eivät työpaikallanne ole ok, voi ratkaisu asiaan olla työpaikan järjestäminen.

Jos et ole vielä tehnyt työpaikan kuntotestiä, tee se tästä.

Ota yhteyttä

Voit jättää yhteystietosi alla olevalla lomakkeella. Järjestötoimitsijamme ottaa sinuun yhteyttä ja sopii tapaamisen, jossa voitte keskustella asiasta tarkemmin.

Työpaikka kuntoon

Haluan, että työpaikkani asiat ovat kunnossa

Työpaikka kuntoon järjestämällä

PAM tukee aktiivisesti työpaikkoja järjestämisessä ja on mukana koko työpaikan järjestämisprosessin ajan. Ideana on saada työpaikan työntekijät toimimaan yhdessä työpaikkansa asioiden puolesta ja valitsemaan työpaikallensa myös luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu.

Järjestämisen tavoitteena on luoda työpaikalle jatkuvan neuvottelun käytäntö, johon vaaditaan riittävän vahva ja järjestäynyt työyhteisö. Eli mitä useampi teistä on PAMin jäsen, sen helpompi työpaikan asiat on saada kuntoon.

Jos tuntuu, että järjestäminen voisi olla ratkaisu sinun työpaikkasi arkeen, olemme tukenasi ja autamme työyhteisöanne järjestämään työpaikkanne asiat kuntoon.

Voit lukea lisää järjestämisestä täällä.