Luottamushenkilö, suosittele jäsenyyttä edustamillesi työntekijöille - 250 € voi olla sinun!

Jäsenhankinnasta palkitaan syksyllä superhyvin!

Kun hankit 10 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) ajalla 1.9. – 31.12.2016, saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo 5 uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 100 € arvoinen S-ryhmän lahjakortti on sinun!

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän ansaitset!
5 jäsenestä saat 100 €, 10 jäsenestä saat 250 €, 15 jäsenestä saat 350 €, 20 jäsenestä 500 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin jne.

Lahjakortit postitetaan kotiin kampanja-ajan päätyttyä.

Eikä tässä vielä kaikki! Lahjakorttien lisäksi saat jäsenhankinnasta rahaa PAMin verkkokauppaan.

Suosittele netissä

Voit lähettää edustamallesi työntekijälle joko postikortin tai sähköpostiviestin. Kun hän liittyy, sinut palkitaan!

Klikkaa tästä ja pistä suositus liikkeelle.

Netissä suosittelu on helppoa! Lisäksi sen etuna on se, että suosittelijatieto siirtyy suoraan liiton jäsenrekisteriin.

Jäsenhankinnasta saat lisäksi rahaa verkkokauppaan

Kun hankit jäsenen, saat rahaa PAMin verkkokauppaan. Raha muutetaan pisteiksi, ja niillä voit ostaa esimerkiksi lahjakortteja ja laadukkaita tuotteita.

Mitä useampi työntekijä kuuluu PAMiin, sitä vahvempi on luottamushenkilön asema. Jäsenyyttä kannattaa suositella heti, kun uusi työntekijä aloittaa työt. Jäsenyyttä kannattaa suositella myös pidempään työssä olleille, jotka vielä eivät ole PAMin jäseniä.

Rahanarvoiset pisteet kertyvät näin:

- opiskelijajäseneksi liittyneestä saa 50 pistettä eli 5 €
- varsinaiseksi jäseneksi liittyneestä saa 100 pistettä eli 10 €
- jos kerää 6 kuukauden aikana 1100 pistettä, saa 1000 bonuspistettä eli 100 €. Nämä voivat muodostua esim. 11 varsinaisesta jäsenestä, 22 opiskelijajäsenestä tai niiden yhdistelmästä.

Jäsenhankinta kannattaa! Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän sinulla on rahaa käytettävissä verkkokaupassa. Keräämäsi pisteet ovat voimassa 12 kk siitä, kun ne on kirjattu tilillesi. Kaikki PAMin jäsenet, mukaan lukien luottamushenkilöt, palkitaan jäsenhankinnasta samalla tavoin verkkokaupassa. Pisteet on käytettävä PAMin jäsenyyden aikana.

Tee näin, kun suosittelet:

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät kaverillesi postikortin tai sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia littymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (www.pam.fi/liity). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.
  • Kun haluat käyttää keräämäsi pisteet, rekisteröidy ja kirjaudu verkkokauppaan. Helppoa! Kirjaudu täältä.