Suosittele jäsenyyttä

Voit ansaita 250 € arvoisen lahjakortin! Tai jopa enemmän!

Kun hankit 10 uutta jäsentä (ei opiskelijajäsentä) kolmen kuukauden ajalta, saat 250 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin! Jo yhdestä uudesta jäsenestä saat palkinnon: silloin 10 € arvoinen lahjakortti on sinun.

Lahjakortteja saat sen mukaan, paljonko hankit uusia jäseniä. 5 jäsenestä saat 100 €, 10 jäsenestä saat 250 €, 15 jäsenestä saat 350 €, 20 jäsenestä 500 € arvoisen S-ryhmän lahjakortin jne. Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin.

Opiskelijajäsenistä palkitaan hieman eri tavalla. Kahdesta uudesta opiskelijajäsenestä saat 10 €:n S-ryhmän lahjakortin. Viidestä opiskelijajäsenestä 100 € lahjakortin. Ja 10 opiskelijajäsenestä 200 € lahjakortin.

Mitä useampi työntekijä kuuluu PAMiin, sitä vahvempi on luottamushenkilön asema. Jäsenyyttä kannattaa suositella heti, kun uusi työntekijä aloittaa työt. Jäsenyyttä kannattaa suositella myös pidempään työssä olleille, jotka vielä eivät ole PAMin jäseniä.

Suosittele netissä

Klikkaa tästä ja pistä suositus liikkeelle

Netissä suosittelu on helppoa! Lisäksi sähköpostisuosittelun etuna on se, että suosittelijatieto siirtyy suoraan liiton jäsenrekisteriin.

Palkitseminen menee näin

Kun hankit kolmen kuukauden ajalla (1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12.) varsinaisia jäseniä (ei opiskelijajäseniä):

• 1 jäsen = 10 €:n arvoinen S-ryhmän lahjakortti
  • 2 jäsentä = 20 € lahjakortti
  • 3 jäsentä = 30 € lahjakortti
  • 4 jäsentä = 40 € lahjakortti
  • 5 jäsentä = 100 € lahjakortti
  • 6 jäsentä = 110 € lahjakortti
  • 7 jäsentä = 120 € lahjakortti
  • 8 jäsentä = 130 € lahjakortti
  • 9 jäsentä = 140 € lahjakortti
  • 10 jäsentä = 250 € lahjakortti
  • 11 jäsentä = 260 € lahjakortti
  • 15 jäsentä = 350 € lahjakortti
  • 20 jäsentä = 500 € lahjakortti
  • 25 jäsentä = 600 € lahjakortti
  • 30 jäsentä = 750 € lahjakortti
  • 35 jäsentä = 850 € lahjakortti
  • jne.

Kun hankit kolmen kuukauden ajalta (1.1.—31.3., 1.4.—30.6., 1.7.—30.9. tai 1.10.—31.12.) opiskelijajäseniä:

• 1 opiskelijajäsen -> ei mitään
  • 2 uutta jäsentä = 10 €:n arvoinen S-ryhmän lahjakortti
  • 3 uutta jäsentä = 15 € lahjakortti
  • 4 uutta jäsentä = 20 € lahjakortti
  • 5 uutta jäsentä = 100 € lahjakortti
  • 6 jäsentä = 105 € lahjakortti
  • 7 jäsentä = 110 € lahjakortti
  • 8 jäsentä = 115 € lahjakortti
  • 9 jäsentä = 120 € lahjakortti
  • 10 jäsentä = 200 € lahjakortti
  • 11 jäsentä = 205 € lahjakortti
  • jne.

Hankittujen jäsenten on oltava jäsenenä PAMissa sillä hetkellä, kun jäsenhankintajakso päättyy.

Tee näin kun suosittelet

• Merkitse oma nimesi ja jäsennumerosi tai syntymäaikasi kohtaan "jäsenyyttä suositteli" tai pyydä liittyvää kaveriasi merkitsemään ne. Tämä on erittäin tärkeää, koska puuttuvia suosittelijamerkintöjä tai saapumattomia liittymislomakkeita ei selvitetä myöhemmin. Jos lähetät työkaverillesi sähköpostiviestin suosittelusivuston kautta, tietosi siirtyvät automaattisesti liittymislomakkeelle.
  • Jos suositellessasi jäsenyyttä käytät paperisia liittymislomakkeita, kannattaa niihin kirjatut tiedot naputella sähköiseen liittymislomakkeeseen (www.pam.fi/liity). Tällöin liittymislomake tulee heti PAMiin ja suosittelutieto (eli omat tietosi) siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin. Jos kirjaat liittymiset sähköisesti, niin paperisia liittymislomakkeita ei enää tarvitse toimittaa PAMiin.

Lahjakortit ja verotus

Lahjakortit ovat verotettavaa tuloa 100 € jälkeen. PAM ilmoittaa puolestasi verottajalle ansaitsemasi lahjakortit, mikäli niiden arvo on vuodessa 100 € tai enemmän.

Lahjakorttien toimitus kotiin

Lahjakortit postitetaan kolmen kuukauden jaksoissa suoraan kotiin. Lahjakortit postitetaan kotiin kirjattuna kirjeenä, joten ne pitää noutaa postista, kun saat ilmoituksen kotiisi.

Lahjakorttien toimituksessa on viivettä noin 5 viikkoa siitä, kun kolmen kuukauden jäsenhankintajakso on päättynyt. Eli käytännössä ensimmäisen neljänneksen aikana hankituista jäsenistä lahjakortit ovat perillä toukokuun alussa, toisen neljänneksen elokuun alussa, kolmannen neljänneksen marraskuun alussa ja neljännen neljänneksen helmikuun alussa.