Hei SOLin työntekijä!

Me Palvelualojen ammattiliitossa haluamme tietää mitä sinulle ja työpaikallesi kuuluu.

SOLin työntekijänä olet oman alasi ammattilainen.  Edustat merkittävää osaa PAMin jäseniä, jotka tekevät töitä siivousalalla. Haluamme tietää, kuinka alan ammattilaisena kehittäisit omaa työtäsi ja samalla koko alan työehtoja ja oloja.

Mitä sinulle kuuluu?

Olemme pian  puhelimitse yhteydessä jäseniimme, jotka työskentelevät SOLissa.

Jos et vielä ole jäsen tai et muusta syystä ole saanut puhelua, voit jättää yhteystietosi alla olevalla lomakkeella. Otamme sinuun yhteyttä.

Samalla yhteystietolomakkeella voit myös ilmoittaa halukkuudestasi olla mukana kehittämässä SOLin työntekijöistä koostuvaa työntekijäverkostoa. Tervetuloa mukaan!

Vastaa myös kyselyymme!

Vastaamalla tähän kyselyyn voit vaikuttaa ja kehittää oman työpaikkasi olosuhteita ja edunvalvontaa. Kyselyn vastaukset auttavat luottamusmiehiä edistämään työehtojasi ja puolustamaan oikeuksiasi.

Kyselyyn vastaaminen vie noin 10 minuuttia. Vastausaika päättyy 15.01.2021.

On tärkeää, että osallistut!

SOL yhteydenotto

Tästä voit ladata esitteen suomeksi tai englanniksi.

Tutustu siivousalan työntekijään Emreen, joka on liittynytPAMiin

Liity jäseneksi tästä

Lue, miksi jäseneksi kannattaa liittyä

Huolehdi myös, että kaverisi on PAMin jäsen. Suosittele jäsenyyttä täällä!

Ota yhteyttä ja kysy lisää PAMin luottamusmiehiltä!

SOL Palvelut Oy:n luottamusmiehet alueittain 2020-2021 ovat:

Eteläinen alueen pääluottamusmies Janne Forsman, sähköposti: Janne.Forsman@sol.fi, puh. 0400374169. Varapääluottamusmies on Arvo Mäkilä.

Eteläisen alueeseen kuuluu: Rauma, Laitila, Loimaa, Uusikaupunki, Vehmaa, Naantali, Turku, Raisio, Paimio, Karkkila, Salo, Forssa, Järvenpää, Kerava, Hyvinkää, Espoo, Raasepori, Hanko, Vantaa, Helsinki, Porvoo, Loviisa, Hamina, Kouvola ja Kotka.

Keskinen-alueen pääluottamusmies Kaisamari Sahlman, sähköposti: Kaisamari.Sahlman@sol.fi, puh. 0400367159. Varapääluottamusmies on Sari Luoma.

Keskiseen alueeseen kuuluu: Kankaanpää, Pori, Harjavalta, Huittinen, Ikaalinen, Ylöjärvi, Nokia, Akaa, Orivesi, Tampere, Kangasala, Valkeakoski, Hämeenlinna, Lahti, Hirvensalmi, Mäntyharju, Heinola, Pieksamäki, Kangasniemi, Juva, Mikkeli, Ristiina, Leppävirta, Varkaus, Savonlinna, Enonkoski, Punkaharju, Lieksa, Juuka, Outokumpu, Orimattila, Ilomantsi, Joensuu, Kitee, Puumala, Imatra ja Lappeenranta

Pohjoisen-alueen pääluottamusmies Taija Seiloo, sähköposti Taija.Seiloo@sol.fi, puh. 0400290182.
Pohjoisen alueen eteläisimmät osat alkavat paikkakunnilta Kristiinankaupunki, Kurikka, Parkano, Virrat, Jämsä, Suonenjoki, Siilinjärvi, Juankoski ja Nurmes. Pohjoinen alue ulottuu edellä mainituista Utsjoelle saakka.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat