Kontakt må-fre

Vänligen notera att PAM:s och a-kassans telefontjänster är upptagna särskilt på morgnarna. Du hittar svar till många frågor på vår webbplats.

MEDLEMSKAPET, ANSLUTNING, ANSTÄLLNINGSFRÅGOR

030 100 640 kl. 10-14

A-KASSAN

020 690 211 kl. 10-14

Kontaktuppgifter för a-kassan

Webbtjänst

Via vår webbtjänst kan du t.ex. skicka en elektronisk ansökan och bilagor, kolla utbetalningsdagarna gratis och skicka meddelanden till a-kassan.

Samtliga ansökningar i pappersform jämte bilagor skickas till adressen:

Servicebranschernas arbetslöshetskassa
PB 93
00531 HELSINGFORS

Arbetslöshetskassas servicetelefon 020 690 211

må-fre klo. 10:00-14:00

Medlemskap, anslutning, anställningsfrågor 030 100 640 må-fre kl. 10-14

Mera information av fackets kontaktuppgifter hittas här.

För alla servicenummer som börjar med 030 betalar du endast operatörsavgift. Det kostar ingenting att köa. När du ringer från utlandet, betalar du landets utrikesavgift. För samtal till Arbetslöshetsskydd betalar du endast operatörsavgift. Det kostar ingenting att köa. När du ringer från utlandet, betalar du landets utrikesavgift.

Fax 020 774 2203

E-post kassa@pam.fi

Regionkontor

Regionkontor Tidsbeställning Besökadress Tidpunkter Kontaktuppgifter för tidbeställning
Björneborg Tidsbeställning  obligatorisk   må och to 9–12 och 13–16, ti, on och fr stängt pori@pam.fi
Helsingfors Ingen tidsbeställning Broholmsgatan 6, 4 vån. 00530 HELSINGFORS må–ti och to–fr 9–16, on stängt
Joensuu Tidsbeställning rekommenderas Kauppakatu 17 B, 3 krs.
80100 JOENSUU
må 9–12 och 13–16, ti–fr stängt joensuu@pam.fi
Jyväskylä Tidsbeställning rekommenderas Torikeskus, Väinönkatu 11, 40100 JYVÄSKYLÄ må och to 9-12 och 13-16, ti, ons och fr stängt jyvaskyla@pam.fi eller ringbud per e-post
Kouvola Tidsbeställning rekommenderas Urheilijankuja 6, 45100 KOUVOLA må och to 9-12 och 13-16, ti, ons och fr stängt kouvola@pam.fi
Kuopio Tidsbeställning rekommenderas Ajurinkatu 29, 70100 KUOPIO må och to 9–12 och 13–16, ti, ons och fr stängt kuopio@pam.fi
Lahtis Tidsbeställning rekommenderas Rautatienkatu 21 B, 3 vån.
15110 LAHTIS
må och to 9–12 och 13–16, ti, ons och fr stängt lahti@pam.fi
Rovaniemi Tidsbeställning rekommenderas Rovakatu 8, 96100 ROVANIEMI ti och to 9–12 och 13–16, må, ons och fr stängt rovaniemi@pam.fi
Tammerfors Tidsbeställning rekommenderas Aleksis Kiven katu 18 B, 3 vån, 33210 TAMMMERFORS må–ti och to 9–12 och 13–16, ons och fr stängt tampere@pam.fi eller regionkontorets kundbetjäning