Organisationsnyhet - 07.11.2013 klo 00.00

PAM-medlemmarnas bränsleförmån blir bättre – Neste Oil ska bli vår partner

PAM och Neste Oil har ingått ett avtal om bränsleförmån för PAMs medlemmar.

PAM och Neste Oil har ingått ett avtal om bränsleförmån för PAMs medlemmar. Enligt avtalet får PAM-medlemmarna en bättre rabatt än tidigare för bensin och diesel, bara de visar fram medlemskortet: 2,1 cent/liter. Det är även lättare att tanka på grund av Neste Oils täta stationsnätverk.

Bränsleförmånen kan medlemmarna få med det nya medlemskortet på Neste Oils service- och automatstationer (inte på Neste Oil Express -stationer). De nya medlemskorten skickas till medlemmarna från och med vecka 42. Neste Oil -förmånen fungerar från och med 1. oktober.

Betalning i samband med förmånen kan ske med kontanter eller med de vanligaste bank- och kreditkorten. Undantaget är Diners Club -kortet som inte kan användas i samband med förmånerna. Förmånen kan inte kombineras med andra förmånskort.

Den bränsleförmånen som medlemmarna har fått hos Teboil, är giltig till och med den 31.12.2013. Då avslutas samarbetet mellan Teboil och PAM. Det är möjligt att fortsätta som stamkund hos Teboil vid att beställa ett gratis stamkundkort i adressenwww.teboil.fi. Kortet kan också beställas på Teboil-stationen eller med ett SMS, se instruksjonerhär. Stamkundkortet ger den samma förmånen som PAMs nuvarande medlemskort, 2 cent/liter.

Tilläggsuppgifter om Neste Oil -nätverket i adressen www.neste.fi.

Skribent: SYSTEM