Nyhet - 25.06.2019 klo 09.00
Medlemsförmåner

PAM deltar i Arbetarnas musikevenemang i juli. Köp biljetter till PAM:s medlemspris!

Ismo Alanko uppträder på Arbetarnas musikevenemang lördag 25.7.2018. Bild: Miikka Piirinen

Dra nytta av biljettförmånen inför sommarfestivalen. Som PAM-medlem får du en rabatt på 20 euro av biljettpriset. PAM:s ordförande Annika Rönni-Sällinen är likaså anträffbar under evenemanget.

PAM deltar i Arbetarnas musikevenemang (Työväen Musiikkitapahtuma) i Valkeakoski i juli 2019. Förbundet har sin egen punkt på Evenemangstorget fredag 26.7 kl. 15–20 och lördag 27.7 kl. 11–20. Du kan bland annat göra din egen festivalpins vid vår punkt samt passa på att diskutera om aktuella arbetslivsfrågor. Fredag kl. 16-17 ordnar PAM plättkalas på Evenemangtorget i restaurang Lettula. Det är gratis inträde till caféet för alla och vi bjuder på olika plättportioner i gott diskussionssällskap. Närvarande vid plättkalaser är även PAM:s ordföarande Annika Rönni-Sällinen.

Arbetarnas musikevenemang ordnas 25–28.7.2018 i Valkeakoski. Det traditionella och glädjefyllda evenamanget är välkänt för sina svängiga musikuppträdanden, den varma stämningen och för eminenta artistnamn på programmet. I år uppträder bland annat Ismo Alanko, Maustetytöt, Pelle Miljoona, Kalevauva.fi, Ellinoora, Stam1na, Evelina, Pyhimys, Pepe Willberg, Atomirotta, Mokoma och övriga kända artister. PAM bjuder sina medlemmar en biljettförmån (20 euros rabatt på inträdesbiljetten) till evenemanget. Biljetter säljs till ett förhandspris fram till 15.7.2019 och därefter kan man även köpa biljetter på plats vid "dörren" vid evenemangets försäljningspunkt.

Läs mer och ta del av artistutbudet samt programmet på adressen www.valmu.com

Biljettpriser för PAM:s medlemmar (20 € rabatt har noterats i priset):

Biljettpriser till och med 15.7:

Evenemangsarmband tre dagar: 65 €
Dagsarmband To 20 €
Dagsarmband Fr 20 €
Dagsarmband Lö 30 €

Köp biljetter här (på finska).

Biljettpriser efter 15.7 (sk. pris vid dörren):
Evenemangsarmband tre dagar: 80 €
Dagsarmband To 25 €
Dagsarmband Fr 25 €
Dagsarmband Lö 35 €

Medlemsskapet bör bevisas då du köper biljetten och då du byter ut förhandsbiljetten till festivalarmband.

Köp biljett här (på finska)

Senaste

Mest lästa