Tervetuloa Lahden MM-kisoihin ja PAMin talvitapahtumaan 2.–4.3.2017

PAM järjestää pamilaisille oman talvitapahtuman Lahdessa 2.-4.3.2017. Pääset nauttimaan ainutlaatuisesta tapahtumasta, joka syntyy MM-kisojen tunnelmasta ja PAMin omasta ohjelmasta. Voit seurata MM-kisoja suoraan tapahtumapaikalla ja osallistua PAMin monipuoliseen ja yllätykselliseen talvitapahtumaan PAMin tapahtuma-alueella Metsälinnassa. PAMin omaan ohjelmaan Metsälinnassa voit tutustua täällä.

MM-kisoissa paljon muutakin kuin hiihtoa

PAMin talvitapahtuman aikana pamilaiset pääsevät seuraamaan hiihtolajien MM-kilpailuja. Lahdessa järjestetään vuonna 2017 pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailut historiallisen seitsemännen kerran. Lisätietoja Lahden MM-kisoista löytyy verkkosivuilta www.lahti2017.fi

PAMin talvitapahtumapäivien aikana hiihtokisojen omaan ohjelmaan voi tutustua täällä.

Lisätietoa Lahden MM-kisoista

Tutustu PAMin omaan Lahti2017-liitteeseen täällä.

Liput edullisesti oman ammattiosaston kautta

Useat PAMin ammattiosastot tarjoavat MM-kisojen liput jäsenilleen huomattavasti edullisemmin kuin lippujen normaali hinta on. Tarjolla on myös lastenlippuja, joten matkaan voi lähteä vaikka koko perhe.

Ammattiosastot järjestävät myös bussikuljetuksia Lahden MM-kisoihin, joten olethan yhteydessä omaan osastoosi.

Lippuja myös PAMin verkkokaupassa

Mikäli oman ammattiosastosi kautta ei ole mahdollista saada lippuja, voit hankkia ne myös PAMin verkkokaupasta 1.9.2016 alkaen.

MM-kisojen ohjelmassa 2.-4.3.2017

Torstaina 2.3.
klo 15 Maastohiihto, naisten viesti 4 x 5 km
klo18.30 Mäkihyppy, miehet HS130

Perjantaina 3.3.
klo 13:30 Maastohiihto, miesten viesti 4 x 10 km
klo16.00 Yhdistetty, parisprintin mäkiosuus HS130
klo 18.15 Yhdistetty, parisprintti 2 x 7,5 km

Lauantaina 4.3.
klo 14.30 Maastohiihto, naiset 30 km (v)
17.15 Mäkihyppy, joukkuemäki HS130

Tätä et voi jättää väliin! Lisätietoja tapahtumasta ja lippuja saat oman ammattiosastosi kautta.

Nähdään Lahdessa!