PAMin talvitapahtuma on tarkoitettu kaikille pamilaisille jäsenille - lähde mukaan!

Talvitapahtumaan odotetaan paikalle kolmen päivän aikana tuhansia pamilaisia. Jokainen PAMin jäsen, joka on hankkinut lippunsa joko ammattiosaston tai PAMin verkkokaupan kautta, saa oman PAMin kisapassin, joka sisältää pääsylipun Lahden MM-kisoihin ja PAMin omalle tapahtuma-alueelle, joka sijaitsee kisa-alueella.

PAMin omalle alueelle Metsälinnaan pääsevät vain PAMin jäsenet omalla kisapassillaan. Metsälinnassa tarjotaan pamilaisille virallisen kisaohjelman lisäksi ruokaa, musiikkia ja kevyttä muuta ohjelmaa. Luvassa on siis rentoa yhdessäoloa ja pamilaista seuraa.

Talvitapahtuma on iloinen ammattiliiton jäsenten yhteinen tilaisuus, jossa jokainen löytää itselleen jotakin. Metsälinna sijaitsee aivan latujen varrella ja alueella on oma katsomo, josta pääsee seuraamaan hiihtokisoja aivan vierestä.

PAMin oma ohjelma tarkentuu koko ajan. Lahden tapahtumaan voit tutustua myös PAMin oman Lahti2017 -liitteen avulla.

Talvitapahtuma Facebookissa

Talvitapahtumalle perustetun oman tapahtumasivun löydät myös Facebookista. Käy klikkaamassa itsesi osallistujaksi ja seuraa tiedotusta tapahtumasta.

Kysy lippuja tapahtumaan omalta ammattiosastoltasi!

Useat pamilaiset ammattiosastot ovat hankkineet lippuja eteenpäin jäsenille välitettäväksi jo kesästä alkaen. Kysy omasta ammattiosastostasi, onko lippuja tarjolla. Oman ammattiosastosi numeron löydät jäsenkortistasi. Ammattiosastojen yhteystietoja löydät myös verkkosivuille kerätystä tietopankista.

Liput myynnissä PAMin verkkokaupassa.

Jäsenet voivat ostaa lippuja Lahteen myös itse PAMin verkkokaupasta 1.9.2016 alkaen. Lippujen hinnat katsomosta riippuen 32,50€-47,50€.

Lisätietoja talvitapahtumasta:
Jaana Manninen, järjestöasiantuntija