10 pe

• Osaston nimi: PAM - Etelä-Pohjanmaan osasto ry
  • Osaston numero: 031
Kuvaus:

PAM Etelä-Pohjanmaan os. 031 ry:n jäsenille Ahvenanmaan matka 10.-12.6.2022. Lähtö pe 10.6. klo 2.15, Seinäjoki. La 11.6. opaskierros: Merenkulkumuseo, museolaiva Pommern, Bomarsundin rauniot, Kastelholman linna, vankilamuseo, Jan Karlsgårdenin ulkoilmamuseo. Hinta on jäseneltä 195 € ja avecilta 298 €, 1hh huonelisä 65 € (sis. linja-autokuljetus Seinäjoki-Ahvenanmaa-Seinäjoki, laivamatkat, menomatkalla laivalla meriaamiainen, majoitus 2 yötä 2hh Hotelli Adlon Maarianhamina, aamiaiset hotellilla, opaskierros, ryhmälounas 11.6. Furulundsgården). Matka maksetaan 2 erässä 31.3. ja 30.4. Paluubussin lähtö Turusta su 12.6. n. 19:30. Paikkoja rajoitetusti! Sitovat ilmoittautumiset 24.3.2022 mennessä ke-pe klo 8-16 puh.0407791686 tai sari.mattila@pamep.inet.fi Ota huomioon mahdolliset Ahvenanmaan koronarajoitukset esim. mahdollinen koronapassivaatimus ravintoloissa. Matkan järjestää os.031 Seinäjoen paikallisosasto.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

030 100 630 klo 10-1H4

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme