21 la

• Osaston nimi: PAM - liikealan Hämeenlinnan seudun ammattiosasto ry
  • Osaston numero: 056
Kuvaus:

Hyvänolonilta 21.3. klo 18.30 -20.30 Tällä kertaa johtokunta on päättänyt järjestää erilaisen hyvänolonillan. Taatusti hyvää oloa koko keholle ja mielelle. Olemme varanneet Ahveniston rantasaunan 18.30-20.30, muut saunan varaajat huoimioden huomiottehan että saunalle ei saa mennä aikaisemmin ja tilojen on oltava tyhjänä 20.30 :) Pääsemme kokeilemaan avantouintia ja meitä tulee opastamaan Hämeenlinnan avantouinti ja saunaseura Pulahtajat ry :n hallituksen jäseniä. Saamme siis varmasti parhaat vinkit ja neuvot tähän virkistävään elämykseen =) Mukaan saunalle kannattaa ottaa uikkarien ja pyyhkeen lisäksi pikkupyyhe, vesipullo, mahd pipo, hanskat ja sukat jos on kova palelemaan. Peseytymis tarvikkeet ja lämmintä vaatetta uinnin jälkeen. Peflettejä löytyy saunalta. Osasto tarjoaa pientä purtavaa ja virvokkeita, mutta mikäli mielit "saunajuomaa", ne pitää tuoda itse. Saunatilat ovat rajalliset, niimpä osallistujia voidaan ottaa rajoitettu määrä. Ilmottautumiset viestillä Teija Vekka 0503232610

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat