10 pe

• Osaston nimi: PAM - liikealan Kuopion seudun osasto ry
  • Osaston numero: 025
Kuvaus:

Hei, osastomme luottamushenkilöt, työsuojeluvaltuutetut, työsuojeluasiamiehet ja yhdyshenkilöt ja kaikkien varahenkilöt. PAM-liikealan Kuopion seudun osasto järjestää infotilaisuuden / Erja Lyytisen keikka pe 10.6.2022 klo18 alkaen Boutique Hotel Sawohousessa, Tarhakatu 1, Kuopio. https://sawohouse.fi/ Aiheena mm. uusi kaupan tes ja yt laki muutokset. Vapaata keskustelua ja siirtyminen katsomaan Erja Lyytistä, joka aloittaa n. klo 22. JA KAIKKI TÄMÄ ON ILMAISTA. Ruokavaihtoehtoina liharuoka tai kasvis. Tästä tulee tarkempi tiedustelu ilmoittautuneille! Sitovat ilmoittautumiset mahdollisimman pian. VIIM.5.6.2022. liikealan25kuo@gmail.com / 044 358 9774 /Pekka. Paluukyyti Sawohouselta takaisin keskustaan lähtee klo 01.30. yhteistyössä Ykkösmatkojen kanssa. https://sawohouse.fi/2022/04/11/ilmaiset-bussikyydit-keikoille-alkavat-jalleen/

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

030 100 630 klo 10-1H4

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme