01 ke

• Osaston nimi: PAM - Etelä-Pohjanmaan osasto ry
  • Osaston numero: 031
Kuvaus:

PAM-Etelä-Pohjanmaan osasto ry 031 jäsenille hyvitystä ravintolaruokailusta 10 € (1 etu/jäsen) 1.6. – 31.8.2022 aikana (lounasravintolat, pizzeriat, pikaruokaravintolat, a’ la carte ravintolat, huoltoasemat). Ei koske alkoholipitoisia ruokajuomia, nikotiinituotteita, lahjakorttiostoja tai ruokakaupan laskuja. Jäsenyys täytyy olla voimassa jäsenetua hakiessa ja maksettaessa. Käy ruokailemassa yksin tai perheen kanssa ja lähetä siitä saamasi maksukuitti (pelkkä maksupäätekuitti ei riitä – pankkikorttikuitissa oltava tieto mitä ostettu) ja omat tietosi (nimi, jäsennumero ja tilinumero) 30.9.2022 mennessä: PAM-Etelä-Pohjanmaan osasto ry, Keskuskatu 17 A 7, 60100 Seinäjoki tai skannattuna sähköpostilla sari.mattila@pamep.inet.fi (mikäli laskun summa on pienempi, kuin 10 €, maksetaan jäsenetuna vain laskun summa).

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

030 100 630 klo 10-1H4

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme