25 la

Jäsenmatka Tukholmaan

• Alkaa: 25.04.2020 00:00
  • Osaston nimi: PAM - Vaasan seudun palvelutyöntekijät ry, PAM - Vasanejdens serviceanställda rf
  • Osaston numero: 711
Kuvaus:

Ammattiosasto järjestää jäsenmatkan Tukholmaan 25.-27.4.2020 Union section arranges trip to Stockholm 25.-27.4.2020 Fackföreningen arrangerar resa till Stockholm 25.-27.4.2020 Hinta/Pris/Price: 85 € henkilö/person työssäkäyville/arbetande/working members/eläkeläisille/pensionärer. Opiskelijahinta/Studerande/Studentprice: 100 € Ei jäsenille/Icke medlemmar/Non members: 200 € Perhepaketti, kysy hinta, familjepris, fråga. Ask for familyprice. Sitovat ilmoittautumiset 5.4.2020 mennessä jolloin matkan maksu tulee olla suoritettuna. Bindande anmälan samt sista betalningsdatum är 5.4.2020! Reservation and payment of the trip shall be made latest 5.4.2020! The reservation cannot becancelled after this date! Matkaan sisältyy yöpyminen 2 hengen Promenade-hytissä, buffetillallinen menomatkalla ja cocktailtilaisuudet meno- ja paluumatkalla. I priset ingår övernattning i 2 personers Promenade-hytter, buffetmåltid på lördag, samt cocktailparty på tur- samt returresan. The price includes shared 2 person Promenade cabins, buffet dinner and also cocktail-venues on both evenings. Bussi on käytössämme Tukholmassa sunnuntaina. Bussen är i vårt förfogande på söndag i Stockholm. We can use our bus freely in Stockholm on sunday. Ilmoita syntymäaikasi, jäsennumerosi ja kansalaisuutesi, sekä toivottu hyttikaveri. Vänligen uppge födelsetid, medlemsnummer, nationalitet samt önskad hyttkompis. Kindly provide date of birth, membershipnumber, nationality and prefered cabinmate. Ilmoittautumiset/Anmälan/Reservations: pamvaasa711@gmail.com Maksu/Betalning/Payment: Osuuspankki FI 18 5542 6820 0060 97 OKOYFIHH Viite/Reference: Tukholma / Stockholm Saaja/Mottagare/Recipient: PAM Vaasanseudun Palvelutyöntekijät

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat