Kesäksi kuntoon!

Fressi Syke Tammela, Erkkilänkatu 11 5krs

Kesäksi kuntoon!
7.3. klo 16-19, Fressi Syke, Tampere
Tule mukaan kuulemaan personal trainerin vetämää hyvinvointiaiheista luentoa ja inspiroitumaan liikkumisen tavoitteissa! Luvassa myös käytännön harjoituksia ja vinkkejä esimerkiksi kotitreenaamiseen. Ilmoittaudu viimeistään 22.2.

Järjestäjän terveiset:

”Tervetuloa Fressille!

Päivän ohjelmasta vastaa pitkän linjan personal trainer Timo Niemi. Timo on valmentanut yli 20 vuoden ajan asiakkaita hyvin monenlaisista lähtökohdista paitsi liikunnan, myös kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin parissa.
Luvassa on motivoiva luento omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen sisältäen vinkkejä, joiden avulla saat arkeesi lisää virtaa ja terveyttä.
Liikuntaosuudessa tehdään helppo, mutta tehokas koko kehon lihaskuntoharjoitus, josta saat vinkkejä itsellesi myös kotona toteutettavaan liikuntaan.
Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki ikään tai kuntotasoon katsomatta.

Tervetuloa inspiroitumaan ja ottamaan seuraava askel kohti entistä parempaa oloa!”

Kesto
3 tuntia
Kohderyhmä
Jäsen
Alue
Tapahtuman luonne
Lähiopetus
Aihealue
Työelämäosaaminen, Työhyvinvointi
Ilmoittautuminen käynnissä
Sijainti
Fressi Syke Tammela, Erkkilänkatu 11 5krs
Yhteystieto
Tampere@pam.fi
Kouluttaja
Timo Niemi Esittely 20 vuoden työ liikunnan maailmassa kouluttajan, personal trainerin ja ryhmäliikuntaohjaajan tehtävissä antavat näkemystä ja kokemusta koulutuksen tueksi. https://timocoaching.fi Koulutus Liikunnan ammattitutkinto Auktorisoutu personal trainer Stressinhallintavalmentaja Wellness coach Nutrition coach Useita lajikoulutuksia. Erityisosaaminen Vahvuuksina ovat kokonaisvaltainen hyvinvointi, toiminnallinen harjoittelu, voimaharjoittelu, kestävyysliikunta sekä harjoittelun ohjelmointi.