23 to

• Osaston nimi: PAM - Etelä-Pohjanmaan osasto ry
  • Osaston numero: 031
Kuvaus:

PAM-Etelä-Pohjanmaan osasto 031 ry Kevätkokous to 23.4.2020 Kuortaneen Urheiluopisto, Opistotie 1, Kuortane. Aloitetaan klo 18 ruokailulla Ravintola Aallossa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Vieraana on PAM Keski-Suomi – Pohjanmaan toimitsija kertomassa ajankohtaisista asioista PAMissa mm. TES – neuvottelut ja tulokset. Ilmainen bussikuljetus klo 16:05 Kauhajoki linja-autoasema, klo 16:30 Kurikka Tuiskulan Kylätalo, klo 16:45 Ilmajoki Tokmanni, klo 17:05 Seinäjoki Päivölän Citymarketin P-paikka, Väinämöinen 2, klo 17:45 Kuortaneen Urheiluopisto – paluu samaa reittiä. Muualta päin tuleville matkakustannukset korvataan osaston matkustussääntöjen mukaan yli 10 km/sivu matkoista. Ruokailun ja bussikuljetuksen vuoksi ilmoittautumiset 1.4. mennessä tekstiviestillä 0407791686 tai sähköpostilla sari.mattila@pamep.inet.fi Ilmoita viestissä puhelinnumerosi, tuletko bussin kyytiin mistä sekä mahdollinen erityisruokavaliosi. Tervetuloa kaikki jäsenet!

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat