25 la

• Osaston nimi: Kaakkois-Suomen Vartijat ry
  • Osaston numero: 653
Kuvaus:

Kaakkois-Suomen vartijat ry pitää sääntömääräisen kevätkokouksen Imatralla 25.4.2020. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, täydennetään osaston hallitusta (1 varajäsenpaikka) ja käydään läpi TES-neuvotteluun liittyviä asioita. Paikka: Imatran kylpylä, Purjekuja 2 Imatra. Aika: Kokous alkaen klo 14:00, aloitetaan ruokailulla (Buffet päivällinen). Ennen kokousta on osaston jäsenellä halutessaan mahdollisuus käydä kylpemässä Taikametsässä klo 12:00 alkaen. Kokoontuminen kylpylän respassa. Itse kokoukseen ei tarvitse ilmoittautua erikseen, mutta kylpylän toiveesta ilmoitathan osallistumisesta ruokailuun ja kylpemiseen viimeistään viikkoa aikaisemmin (17.4.2020). Ilmoittautuminen: 653@turvallisuusala.fi / Ville p. 050-3319467.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat