17 su

• Osaston nimi: PAM - Etelä-Pohjanmaan osasto ry
  • Osaston numero: 031
Kuvaus:

PAM - Etelä-Pohjanmaan os.031 ry:n jäsenille: Lauhavuoren kansallispuiston vaellusretki su 17.5.2020. Lähtö bussilla Seinäjoelta klo 12, Kivistön S-market P-paikka. Mukana luonto-opas. Lauhanvuorelta Spitaalijärven taukopaikalle n. 5 km, jossa nautimme valmiiksi keitetyt kahvit ja sämpylät hirvenlihatäytteellä. Oma vesipullo mukaan ja taukopaikalla myös mahdollisuus grillata nuotiolla omia makkaroita. Tästä jatketaan vielä eteenpäin n. 2 km Kivijadalle eli matkareitti yhteensä n. 7 km. Mikäli ei jaksa tauon jälkeen enää tuota 2 km loppumatkaa, niin taukopaikalta on mahdollista hypätä bussiin. Reitin kesto 3-4h. Retken hinta jäsenille perheineen 10 €/ hlö (sis. bussikuljetuksen Seinäjoki – Lauhavuori – Seinäjoki, opastuksen sekä tarjoilut). Ilm. 29.4. mennessä tekstiviestillä Tiinalle 0504107493 (ei puheluja) tai sähköpostilla tiina.m.parjanen@outlook.com Paikkoja rajoitetusti. Ilmoittautumisessa kerro nimesi, puh.nro, jäsennumero (tai syntymäaika) sekä mahdollinen erityisruokavalio. Järjestäjänä os.031 Seinäjoen paikallisosasto.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat