19 ke

• Osaston nimi: Järjestötoimitsijain Liitto JTL ry
  • Osaston numero: 624
Kuvaus:

Järjestötoimitsijain Liitto JTL ry:n liittokokous pidetään keskiviikkona 19. huhtikuuta 2023 alkaen kello 11.00 Palvelualojen Ammattiliitto PAM ry:n kokoustiloissa, os. Siltasaarenkatu 18 A 8. krs (Ympyrätalo) 00530 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 11 §:n mukaiset asiat. Liittokokoukseen osallistuvien äänivaltaisten jäsenten kotimaan matkakulut korvataan halvimman kulkuneuvon tariffien mukaan. Liittokokouksen jälkeen on halukkailla mahdollisuus lähteä liittokokousmatkalle 19.-23.4.2023 Bolognaan. Osanottomaksu matkalle on jäseniltä 300 €/hlö. Ei-jäseniltä peritään matkasta 750 €. Osanottomaksu sisältää lentomatkat Finnairin lennoilla Helsinki-Bologna-Helsinki, lentokenttäkuljetukset kohteessa, matkatavarat ruumassa, majoituksen kahden hengen huoneissa Hotel Tre Vecchi****-hotellissa, buffet-aamiaiset hotellissa, yhden illallisen Bolognassa, lentokenttäverot ja -maksut sekä Italian majoitusveron. Paluu on sunnuntaina 23.4.2023 Bologna klo 19.20 -> Helsinki 23.15. Liittokokousmatkalle ilmoittautumiset tulee tehdä sitovasti 30.11.2022 mennessä sähköpostilla liiton sihteerille osoitteeseen: timo.katajamaki@hnk.fi

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme