09 pe

• Osaston nimi: PAM - Pudasjärven osasto ry
  • Osaston numero: 208
Kuvaus:

Hei kaikki osaston 208 jäsenet, on taas se aika vuodesta kun on aika tehdä pikkujoulu reissu. Tänä vuonna lähdemme tunturiin ja kohteena Kuusamon Ruka. Matkaan lähdemme 9.12 klo 16.00 Pudasjärven ABC:n pihalta, Taivalkoskella pysähdymme Kosken Topparilla klo 17.00 joten kyytiin pääsee myös sieltä. Paluumatka alkaa 11.12 sunnuntaina. Joten ilmoittauduthan pian mukaan reissulle, paikkoja rajoitetusti. Viimeinen sitova ilmoittautumispäivä on 8.11.2022 ilmoitathan samalla mahdolliset ruoka-aine allergiat. Matka sisältää kuljetukset, 2 yötä hotellissa, aamiaiset ja lauantaina yhteisen illallisen. Oma vastuu osuus on 150€ sama omavastuu hinta myös Avecilla. Ilmoittautumiset paula.kukanaho@hotmail.com tai tekstiviestillä numeroon 040 586 0572 p.s matkalla myymme arpoja joten varaathan pikku rahaa mukaa.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme