21 to

• Osaston nimi: PAM - Kouvolan seudun kiinteistötyöntekijät ry
  • Osaston numero: 533
Kuvaus:

Osaston retki Flamingo Spa- kylpylään 21.5.2020. Lähtö klo 9.00 Kouvolan matkakeskuksesta, mahdollisuus tulla kyytiin myös Kuusankoskelta, lähtö Vantaalta klo 17.00. Matkan hinta: jäsenet 10€, lapset 3-17v. 5€, alle 3v. ilmaiseksi, avec 20€. Hinta sisältää kuljetuksen ja valitsemasi aktiviteetin: päivä vesipuistossa / yli 18 v. voivat valita lisäksi pääsyn sauna- ja hoitolamaailmaan / päivä kauppakeskus Jumbossa / käynti kylpylässä sekä ostoksilla. Ilmoittautumiset 30.4 mennessä Seijalle puh. 045 267 8222. Ilmoita lähtijöiden nimet ( jäsen / avec ), lasten iät ja minkä aktiviteetin valitset sekä mistä tulet kyytiin. Omavastuu osuus maksetaan menomatkalla bussissa, joten varaathan tasarahan. Lämpimästi tervetuloa yhteiselle kevätretkelle !

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat