28 la

• Osaston nimi: PAM - Etelä-Pohjanmaan osasto ry
  • Osaston numero: 031
Kuvaus:

PAM - Etelä-Pohjanmaan os.031 ry:n jäsenille: Retki Helvetinjärven kansallispuistoon Helvetinkoululle la 28.5.2022. Lähtö bussilla Seinäjoelta klo 9, Kivistön S-market P-paikka, Kivistöntie 30. Kankimäen parkkipaikalta (Ruovesi) kävellään Helvetistä itään -luontopolkua Helvetinkoululle, yhteensä 4 km. Patikkaretken jälkeen bussilla siirrytään Virtain Perinnekylään Ravintola Mikontaloon lounaalle n. klo 14.30. Retken hinta jäsenille perheineen 5 €/ jäsen ja 10 €/ perheenjäsen (sis. bussikuljetuksen sekä lounaan Mikontalossa). Ilm. 19.5. mennessä ke-pe klo 8-16 puh.0407791686 tai sähköpostilla sari.mattila@pamep.inet.fi Paikkoja rajoitetusti. Ilmoittautumisessa kerro osallistujien nimet, erityisruokavaliot, puhelinnumerosi sekä jäsennumerosi (tai syntymäaika). Järjestäjänä os.031 Seinäjoen paikallisosasto.

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

030 100 630 klo 10-1H4

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme