27 ti

• Osaston nimi: PAM - Lapin Ohjelmapalveluala ry
  • Osaston numero: 622
Kuvaus:

PAM - Lapin Ohjelmapalveluala ry:n kevätkokous 27.4. klo 18:00 Rovaniemen aluetoimistolla, Rovakatu 8. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Tämänhetkiset kokoontumisrajoitukset huomioon ottaen mukaan mahtuu 20 ensimmäistä osallistujaa. Mahdollisuus osallistua myös etänä (Teams). Sitovat ilmoittautumiset 27.4. klo 9:00 mennessä lauralehtola@hotmail.com. Kokouksen jälkeen ruokailu ravintola Wingstonissa (HOX! osasto kustantaa kymmenen ensimmäistä ilmoittautunutta). Tervetuloa mukaan vaikuttamaan! PAM – Program Service 622 (Lapin Ohjelmapalveluala ry) Spring meeting is held 27th of April at 18h00 in Rovaniemi regional office, Rovakatu 8 (entrance from the back door). Meeting is to check over the statutory matters. Due to current coronavirus restrictions meeting is available on spot for max. 20 persons, however you can also join via Teams. Kindly confirm your participation by 27th of April at 9h00 at lauralehtola@hotmail.com. After the meeting we will have a dinner together at restaurant Wingston. (note: 10 first participants will get the dinner for free). Let’s come together to make an impact!

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle