21 ti

• Osaston nimi: PAM - Porvoon seudun osasto - PAM - Borgånejdens avdelning ry
  • Osaston numero: 188
Kuvaus:

21.4.2020 klo 18 Haikon Kylpylässä (Haikkoontie 114, 06400 Porvoo). Paikalla liitosta toimitsija Henna-Kaisa Turpeinen. Käsittelemme sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen on rentoutuminen säkkituoleilla ja buffet-ruokailu, osallistuminen on ilmaista. Sitovat ilmoittautumiset (nimi + jäsennumero tai syntymäaika) ruokailuun erikoisruokavalioineen 17.4.2020 mennessä osoitteeseen pamporvoo188@gmail.com. Toivotamme kaikki jäsenet lämpimästi tervetulleeksi! PAM Borgånejdens avdelning rf 188 21.4.2020 kl. 18.00 i Haiko Spa (Haikovägen 114, 06400 Borgå). På plats fackavdelningens funktionär Henna-Kaisa Turpeinen. På mötet behandlas stadgeenliga ärenden. Efter mötet är avslappning med säckstolar och buffet-måltid, deltagande är gratis. Bindande anmälningar (namn + medlemsnummer eller födelsedag) till matservering samt möjliga specialdieter senast den 17.4.2020 till adressen pamporvoo188@gmail.com. Vi önskar alla medlemmar hjärtligt välkomna!

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat