29 su

• Osaston nimi: PAM-MaRaKiVa Kuopion seudun osasto ry
  • Osaston numero: 714
Kuvaus:

PAM-MaRaKiVa Kuopion seudun os.714 pilkkikilpailut ja ulkoilusunnuntai 29.3.2020 klo.10-13. AKT Kuopion os.16 Hirvelän mökki, Launatanlahdentie, Jännevirta. Sarjat:1.Perhe, 2.Aikuiset, 3. Lapset. Palkinnot: 1-3 sijat. Tarjolla: makkaraa, voileipää, kuumaa mehua, kahvia ja pullaa sekä kaikille lapsille "herkku". Ilmoittautumiset 22.3. mennessä tekstiviestillä Marja-Tertulle 050 3533 728. Viestiin: nimet ja sarjat. Omat pilkkivehkeet mukaan! Ajo-ohje: Hirvelä sijaitsee Kuopiossa Launatanlahden rannalla noin 23 kilometrin päässä Kuopion keskustasta Joensuuhun päin. Aja Jännevirran sillalta n. 4 km, käänny vasemmalle Launatanlahdentielle, jota ajetaan n. 700 metriä ja käännytään T-risteyksestä oikealle. Ajetaan n. 200m ja käännytään vasemmalle, jossa viitta AKT:n mökki. Huom! minimi osallistujamäärä 20hlöä.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat