30 to

Vietä Vappu Levillä! Osastojen 135, 506 ja 710 reissu 30.4.-2.5. Ilmoittaudu viimeistään 25.3.

• Alkaa: 30.04.2020 00:00
  • Osaston nimi: PAM - liikealan Oulun osasto ry
  • Osaston numero: 135
Kuvaus:

Vietä Vappu Levillä! Lähde mukaan osastojen kevätretkelle to-la 30.4.-2.5. Hinta jäsen/ei-jäsen, kun huoneessa vähintään yksi jäsen: 1 hh 140/-, 2 hh 110/170, 3 hh 100/160, 4 hh 95/150. Hintaan sisältyy matkat, majoitus aamiaisella Levi Hotel Spa, perjantaina illallisbuffet sekä matkakahvit. Kylpylä omakustanteinen. Lähtö to 30.4. klo 16 Oulun linja-autoaseman tilausajolaiturilta ja paluumatkalle Leviltä la n. klo 12. Sitova ilmoittautuminen viimeistään ke 25.3. sähköpostilla: osasto135@liikealanoulunosasto.fi tai ma-to klo 9-12, 13-16 p. 044 5450 135. Ilmoita nimi, osasto, jäsennumero, puhelinnumero, syntymäaika (ppkkvv), kotiosoite sekä mahdolliset ruoka-allergiat. Maksu 25.3. mennessä tilille: FI56 5542 8520 0068 49 (OKOYFIHH), viitenumero 2008 tai jos maksaja on eri, niin viestikenttään tieto ketä maksu koskee. Lisätiedot: www.liikealanoulunosasto.fi

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat