21 to

• Osaston nimi: PAM - hotelli- ja ravintola-alan Tampereen osasto ry
  • Osaston numero: 705
Kuvaus:

Ahvenanmaan virkistysretki 21.-22.5.2020 työssäkäyville jäsennille. Vierailemme mm. Pommernissa, merenkulkumuseossa ja Taffelin tehtaalla. Hintaan sisältyy kuljetus Tampere-Turku-Tampere, laivamatkat, aamupala ja lounas laivassa menomatkalla, päivällisen paluumatkalla, majoituksen aamupalan kanssa sekä sisäänpääsyn kohteisiin. Majoitus ensisijaisesti jaetuissa 2 hengen huoneissa, muista ilmoittaa kenen kanssa haluat samaan huoneeseen. Hinta: Jäsen 99Eur, ei jäsen 190Eur. Etusijalla työssäkäyvät osaston jäsenet. Matka alkaa 21.5. aamulla klo 6 keskustorin vanhan kirkon pysäkiltä. Laiva lähtee Turun Satamasta klo 8.45. Majoittuminen Hotel Park Ålandia. Paluu Maarianhaminan satamasta 22.5. klo 14.25. Tampereella n. klo 22. Ilmoittautumislinkki löytyy kotisivuilta: www.pam705.fi Huomioimme vain linkin kautta tulleet ilmoittautumiset saapumisjärjestyksessä. Paikkoja saatavilla rajoitettu määrä! Viimeinen sitova ilmoittautumis- ja maksupäivä 27.3.2020. Käytä maksussa viitettä ”Ahvenanmaa 2020” Huomioithan että ilmoittautuminen ja maksu ovat sitovia, maksua ei palauteta peruutuksen yhteydessä kuin poikkeustapauksissa sairauslomatodistusta vastaan.

Puhelinpalvelu ma–pe

Muut palvelukanavat