30 ke

• Osaston nimi: PAM - Imatran seutu ry
  • Osaston numero: 048
Kuvaus:

Osaston 728 Yleiskokous toiminnan lopettamisesta 30.11.2022 klo 17:30 Imatran kylpylällä Purjekuja 2 Käsitellään johtokunnan esitys ja päätetään Hotelli- ja ravintola-alan Imatran osasto 728 toiminnan lopettamisesta 30.11.2022 alkaen ja toiminnan jatkamisesta PAM Imatran seudun kaupan ja kiinteistöhoidon ammattilaiset ry os 048 01.12.2022 alkaen. Käsitellään johtokunnan esitys ja päätetään osaston varojen, velkojen ja sitoumusten siirtämistä PAM Imatran seudun kaupan ja kiinteistöhoidon ammattilaiset ry os 048 01.12.2022 alkaen. Tilinpäätösasiat. Yleiskokous/Syyskokous 30.11.2022 klo 18:30 Imatran kylpylällä Purjekatu 2 Käsitellään johtokunnan esitys ja päätetään osaston nimen muuttamisesta. Käsitellään johtokunnan os 048 esitys ja päätetään ottaa vastaan Hotelli- ja ravintola-alan Imatran osasto 728 toiminta ja jäsenet 01.12.2022 alkaen. Käsitellään johtokunnan esitys ja päätetään vastaanottaa Hotelli- ja ravintola-alan Imatran osaston 728 varat, velat ja sitoumukset Pam Imatran seudun kaupan ja kiinteistöhoidon ammattilaiset ry os 048 01.12.2022 alkaen. Syyskokous Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Valitaan johtokuntaan sihteeri Valitaan johtokuntaan varsinainen jäsen ja varajäsen Päätetään osaston sääntöjen muuttamisesta. Kahvitarjoilun vuoksi pyydämme ilmoittautumiset 21.11.2022 mennessä toimisto048@gmail.com Tervetuloa Molempien osastojen johtokunta

Katso tarkemmat yhteystiedot

PAMin toimistot
Helsinki-Uusimaa avoinna ma-ti ja to-pe klo 9-16. Muut toimistot maanantaisin. Muina aikoina ajanvarauksella.

Moniin kysymyksiin löydät vastauksia verkkosivuiltamme