Lomakkeet ja liitteet

Jäsenille

Ansiopäivärahahakemukset liitteineen kannattaa lähettää kassan verkkopalvelussa.  Paperiset hakemuslomakkeet löytyvät alta.

Ansiopäivärahahakemus

Ansiopäivärahan jatkohakemus

Vuorottelukorvaushakemus

Liikkuvuusavustushakemus

Valtakirjapohja - käytä tätä pohjaa, jos haluat valtuuttaa jonkun asioimaan kassassa puolestasi

Työnantajille/ TE-palvelun tarjoajille

Täytä ja tallenna pdf-lomake koneellesi. Lähetä liitteet kassalle ao. punaisesta Lähetä liitteitä -linkistä. Ohjeet palkkatodistuksen kirjoittamiseen löydät täältä.

Palkkatodistus työttömyyskassaa varten

Selvitys viikottaisista työtunneista

Poissaoloilmoitus te-palvelusta

Lähetä liitteet työttömyyskassalle

Työttömyyskassan verkkopalvelussa voit lähettää liitteitä seuraavissa tiedostomuodoissa: .pdf, .jpg, .jpeg, .png, .gif, .tiff. Ohjelma ei salli useamman samannimisen liitteen lähettämistä, joten nimeä liitteet esimerkiksi 'palkkalaskelma1', 'palkkalaskelma2' jne. Hakemuksen liitteillä on maksimikoko (10 Mt), jota ei voi ylittää. Liitteitä voi lähettää enintään kymmenen kerrallaan.

Työnantajat voivat käyttää tätä palvelua esim. työntekijän palkkatodistuksen ja te-palvelun tarjoajat poissaoloilmoituksen lähettämiseen. Suosittelemme tätä lähettämistapaa sähköpostin sijasta. Näin lähetetyt dokumentit ovat nopeammin käsittelyssä.

Lähetä liitteitä

HUOM: Lähetä työttömyyskassalle tarkoitetut liitteet aina kassan verkkopalvelun kautta. Liiton verkkopalvelun kautta lähetetyt ansiopäivärahahakemuksen liitteet eivät välity kassalle.