Työttömyyskassan yhteystiedot

Verkkopalvelu

Verkkopalvelumme kautta voit mm. lähettää sähköisen hakemuksen ja liitteet, tarkistaa ilmaiseksi maksupäivät ja lähettää viestejä työttömyyskassalle. Othathn huomioon, että verkkopalvelun viesteissä vaustausaika on tällä hetkellä useamman päivän.

Kaikki paperiset hakemukset ja liitteet lähetetään osoitteeseen:
Palvelualojen työttömyyskassa

Työttömyyskassan puhelinpalvelu 020 6920 211

ma-pe klo. 10:00-14:00

030-alkuisiin palvelunumeroihin soittamisesta menee vain operaattorikohtainen veloitus ja jonotus on maksutonta.Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaan puhelumaksu. Työttömyysturvaneuvontaan soittamisesta menee vain operaattorikohtainen veloitus ja jonotus on maksutonta. Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaan puhelumaksu.

Liiton jäsenyysasioissa ja työsuhdeneuvonnassa pyydämme olemaan yhteydessä heidän palvelunumeroihinsa.

Jäsenyys ja liittyminen 030 100 600, ma-pe klo 10-14
Työsuhdeasiat 030 100 620, ma-pe klo 10-14

Lisätietoja liiton sivuilta

Käsittelytilanne ja maksupäivä tekstiviestillä

• Lähetä oma jäsennumerosi tekstiviestillä numeroon 043 825 8266 tai
  • Soita numeroon 020 774 2160 ja valitse valikosta 1. Näppäilen jäsennumerosi ja heti sen perään #

Molemmissa tapauksissa saat vastauksen tekstiviestillä. Palvelua voi käyttää vain puhelinnumerosta, joka on tallennettu tietoihimme jäsennumerosi kohdalle. Voit tarvittaessa itse päivittää puhelinnumerosi verkkopalvelussamme.

Aluetoimistojen käyntiosoitteet ja aukioloajat

Huom! Aluetoimistoissa on poikkeuksia aukioloissa koronatilanteen vuoksi.

Aluetoimisto Ajanvaraus Käyntiosoite Aukioloajat Ajanvarauksen yhteystiedot
Helsinki ei ajanvarausta Säästöpankinranta 2 A, 9. krs, 00530 HELSINKI ma-ti ja to-pe klo 9-16, ke suljettu
Hämeenlinna   Turuntie 9 as 2, 13130 HÄMEENLINNA ti ja pe 9-14, ma, ke, to suljettu
Joensuu Ajanvarausta suositellaan Kauppakatu 17 B, 3 krs, 80100 JOENSUU ma 9–12 ja 13–16, ti–pe suljettu kuopio@pam.fi
Jyväskylä Ajanvarausta suositellaan Torikeskus, Väinönkatu 11, 40100 JYVÄSKYLÄ ma ja to 9.00-12.00 ja 13.00-16.00, ti, ke ja pe suljettu jyvaskyla@pam.fi tai soittopyyntö sähköpostiin
Kouvola Ajanvarausta suositellaan Urheilijankuja 6, 45100 KOUVOLA ma ja to 9–12 ja 13–16, ti, ke ja pe suljettu kouvola@pam.fi
Kuopio Ajanvarausta suositellaan Ajurinkatu 29, 70100 KUOPIO ma ja to 9–12 ja 13–16, ti, ke ja pe suljettu kuopio@pam.fi
Lahti Ajanvarausta suositellaan  Rautatienkatu 21 B, 3. krs, 15110 LAHTI ma ja to 9–12 ja 13–16, ti, ke ja pe suljettu lahti@pam.fi
Oulu Ajanvarausta suositellaan Uusikatu 22, 90100 OULU ma ja to 9–12 ja 13–16, ti, ke ja pe suljettu oulu@pam.fi
Pori Ajanvaraus pakollinen Isolinnankatu 24, 3.krs,  28100 PORI ma ja to 9.00–12.00 ja 13.00–16.00, ti, ke ja pe suljettu pori@pam.fi
Rovaniemi Ajanvarausta suositellaan Rovakatu 8, 96100 ROVANIEMI ti ja to 9–12 ja 13–16, ma, ke ja pe suljettu rovaniemi@pam.fi
Tampere Ajanvarausta suositellaan Aleksis Kiven katu 18 B, 3. krs, 33210 TAMPERE ma ja to 9–12 ja 13–16, ti, ke ja pe suljettu tampere@pam.fi tai sähköinen ajanvaraus
Turku Ajanvarausta suositellaan Yliopistonkatu 33 G, 4. krs, 20100 TURKU ma ja to 9.00–12.00 ja 13.00–16.00, ti, ke ja pe suljettu turku@pam.fi
Vaasa Ajanvarausta suositellaan Pitkäkatu 38 C, 65100 VAASA ma ja to 9.00-12.00 ja 13.00-16.00, ti, ke ja pe suljettu vaasa@pam.fi tai soittopyyntö sähköpostiin

Muut yhteystiedot

Sähköposti: kassa@pam.fi
Faksi: 020 774 2203

Puhelinpalvelu ma–pe

Moniin kysymyksiin löydät  vastauksia verkkosivuiltamme

Esimerkiksi jäsenyyteen, jäsenmaksuihin sekä jäsenetuihin liittyvät asiat

Esimerkiksi palkkaan, työaikoihin, lomiin ja irtisanomisiin liittyvät asiat

Ärenden som bland annat hänför sig till medlemskapet, medlemsavgifter samt medlemsförmåner och frågor som bland annat hänför sig till lön, arbetstider, semester och uppsägning.

Matters concerning among others your membership, membership fees and benefits

Questions you have about salary, working hours, holiday and dismissal etc.

Muut palvelukanavat

Siirry Yhteystiedot-sivulle