Uutinen - 19.11.2013 klo 09.16

Uudet jäsenkortit ovat jo matkalla

PAMin jäsenet saavat vuosina 2014-2015 voimassa olevan jäsenkortin postitse syksyn aikana. Jäsenkortin voi ladata myös kännykkään.

PAMin jäsenet saavat vuosina 2014-2015 voimassa olevan jäsenkortin postitse syksyn aikana. Jäsenkortti lähetetään kaikille, myös niille jotka ovat aiemmin tilanneet kännykkäjäsenkortin. Jäsenkortilla voi todistaa jäsenyytesi mm. jäsenetuja käyttäessä, lue lisää eduista täältä. Kortissa on myös jäsennumero, jota tarvitsee kirjautuessa PAMin sähköiseen jäsenpalveluun.

Pamilaisten polttoaine-etu paranee, kun PAM ja Neste Oil aloittavat jäsenetuyhteistyön. PAMin jäsenet saavat jäsenkortilla alennusta bensiinistä ja dieselistä 2,1 senttiä/litra Neste Oil -asemilta (ei Neste Oil Express -asemilta). Tankkaaminen onnistuu myös entistä helpommin Neste Oilin laajan asemaverkoston ansiosta. Kortissa oleva Neste Oilin etu toimii heti ja on voimassa vuoden 2015 loppuun asti.

PAMin ja Teboilin yhteistyö päättyy 31.12.2013. Teboilin etuasiakkaana voi jatkaa tilaamalla maksuttoman kanta-asiakaskortin osoitteesta www.teboil.fi. Asiakaskortilla saa saman alennuksen kuin nykyisellä PAMin jäsenkortilla, 2 senttiä/litra.

Oletko tilannut jäsenkortin kännykkään?
Jäsenkortin voi ladat myös kännykkään. Mobiilikortti kulkee aina mukana, ja siinä olevien lisätoimintojen avulla voi seurata helposti ajankohtaisia uutisia sekä lukea jäsenetuihin, jäsenyyteen ja työttömyyskassaan liittyvää tietoa. Myös PAMin palvelupuhelinten numerot löytyvät kätevästi kortilta. PAMin kännykkäjäsenkortti toimii vuoden 2014 alusta lähtien Cardu mobiilikortti –sovelluksen kautta. Cardu-sovellukseen voi ladata myös muita kortteja, esim. Cityshoppari-kortin. Lue lisää ja tilaa kortti täältä.

Teksti: Jenni Rantala